امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

گرامیداشت نه دی در صداوسیمای فارس

مشاهده ۳۶۹
۱۳۹۸/۱۰/۰۷- ۱۲:۴۱

صداوسیمای مرکز فارس به مناسبت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «صبح پارسی» ساعت 7:40، «کاشانه مهر» ساعت 10، به مدت 60 دقیقه، «نگاه روز» ساعت  11:15 به مدت 20 دقیقه، «فارسی شو» ساعت 21:15 به مدت 60 دقیقه از 7 تا 9 دی‌ و ویژه‌برنامه «روز نهم دی» ساعت 9 تا 11:30 از برنامه‌های سیمای فارس است.

رادیو فارس با ویژه‌برنامه‌های «ایران من» از ساعت 9 تا 11 با پوشش مراسم شیراز و شهرستان‌ها، گزارش مردمی، کارشناسی و تحلیل، سرودهای حماسی، تلفن و پیامک، برنامه «روز بصیرت» باهدف تحلیل و بررسی اهمیت 9 دی، برنامه «ترنم حکمت» و پخش گزیده‌ای از کلام رهبر انقلاب مرتبط با 9 دی‌ماه و فتنه‌ها و نقش بیگانگان و.... ، «مجله فارس» باهدف اطلاع‌رسانی در خصوص مراسم 9 دی‌ماه در شیراز و شهرستان‌ها روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می‌دارد.

پوشش خبری مراسم 9 دی در شیراز و شهرستان‌های استان از اقدامات واحد خبر مرکز و طراحی صفحه اطلاع‌رسانی ویژه تولیدات رسانه‌ای با موضوع 9 دی‌ماه در وب‌سایت فارس، انتشار بیش از 60 قالب محتوایی در فضای مجازی همانند موشن گرافیک، اینفوگرافیک، سرود، سخنرانی...، دریافت تولیدات کاربر ساخته و مردمی از اجتماع باشکوه مردم شیراز در روز  9 دی‌ماه و پخش آن از شبکه فارس در دستور کار فضای مجازی مرکز فارس است.

 

امتیاز شما