امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

حماسه 9 دی در قاب شبکه آفتاب

مشاهده ۴۷۶
۱۳۹۸/۱۰/۰۷- ۱۳:۱۳

شبکه آفتاب با ویژه برنامه‌های مختلف، سالروز حماسه غرورآفرین نهم دی ماه 88، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «حماسه بصیرت» با موضوع بصیرت و نقش سازنده آن در جامعه اسلامی و با هدف ارتقاء معرفت مخاطب در خصوص بصیرت و نقش آن و پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران اسلامی از سیمای آفتاب پخش می‌شود.

کارشناسی سیاسی، کلام رهبری، سخنان نماینده ولی فقیه در استان، نماهنگ، گزارش، تریبون آزاد و... از بخش‌های برنامه است.

ویژه برنامه «حماسه بصیرت» به تهیه‌کنندگی ندا حسین‌آبادی، 8 دی از ساعت 19 به مدت 35 دقیقه و نیز دوشنبه 9 دی از ساعت 9 به مدت 120 دقیقه روی آنتن می‌رود.

صدای شبکه آفتاب نیز ویژه برنامه «حماسه بصیرت» به تهیه کنندگی سپیده نوری را با موضوع نقش بصیرت در تداوم انقلاب اسلامی روی آنتن می‌برد.

این برنامه با بخش‌های تریبون آزاد با حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها، پیچ تاریخی و یادآوری مسائل روز با توجه به بصیرت دینی و مذهبی، پوشش اجتماع پرشکوه مردم در شهرستان‌ها و مباحث کارشناسی ، 9 دی از ساعت 9 به مدت 180 دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود.

 خبر مرکزی نیز در این ایام، با تولید و پخش بیش از 120 دقیقه گزارش و برنامه‌های مختلف خبری از جمله مستند خبری «بصیرت»، مصاحبه‌های مردمی از شهرستان‌های مختلف استان، انتشار پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار استان مرکزی، ارتباط زنده با محل برگزاری مراسم حماسه 9 دی و پوشش رویدادهای مربوط به حماسه 9 دی، به استقبال خبری این مناسبت می‌رود.

امتیاز شما