امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

نمایشی از شور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در نهم دی

مشاهده ۵۳۳
۱۳۹۸/۱۰/۰۷- ۱۴:۵۷

صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد درسالروز حماسه دشمن شکن 9 دی، برنامه‌های متفاوتی را برای عظمت این رویداد تاریخی برنامه‌های متنوعی روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای استان با هدف تبیین و تحلیل زوایای آشکار و ناپیدای حماسه عظیم مردمی 9 دی، با تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، گزارش و برنامه‌های خبری و تولیدات فضای مجازی، اطلاعات مفیدی را برای افزایش بصیرت و آگاهی به مخاطبان خود ارائه می‎دهد.

سیمای شبکه استانی دنا با رویکرد تبیین اهمیت بصیرت و آگاهی‎بخشی، ولایت‎مداری و پیوند ناگسستنی امت با ولایت با ویژه برنامه «حماسه بصیرت» و با هدف بصیرت افزایی، تبیین نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصون‎سازی و پیشرفت جامعه دینی و بازنمایی نقش مردم در تحکیم انسجام و امنیت ملی با استقرار واحد سیار در بین راهپیمایان و در برنامه «بهون مهر» و «کوله پشتی» با تشریح ابعاد قیام 9 دی به طور زنده حضور حماسی مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد را از ساعت 9 تا پایان مراسم راهپیمایی روی آنتن می‎برد.

صدای شبکه استانی دنا در برنامه «شکوه بصیرت» و دیگر برنامه‌های همیشگی خود از ساعت 9 تا پایان مراسم راهپیمایی، به طور زنده به این رویداد تاریخی می‎پردازد. این برنامه با برقراری ارتباط با شهرستان‎های استان، ابعاد این راهپیمایی تاریخی را به شنوندگان خود تقدیم می‎کند.

در حوزه خبر شبکه استانی دنا سه گروه از خبرنگاران شبکه استانی دنا به پوشش این حماسه تاریخی در شهر یاسوج می‌پردازند و ارتباط خبری با خبرنگاران آزاد 13 شهرستان و دفاتر خبری در شهرستان‎های کهگیلویه، گچساران، باشت، لنده، چرام، سی سخت و پاتاوه برای پوشش خبرها و تجمع روز نهم دی و انعکاس این رویداد مهم نیز از دیگر اقدامات این معاونت به شمار می‎آید.
معاونت فضای مجازی این مرکز نیز به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی و هفته بصیرت به تولید پوستر، اینفوگرافیک، عکس نوشت، ویدئوگرافی، تولید و تأمین موسیقی تصویر و فتوکلیپ، برگزاری عکس واره مردمی، جریان‎سازی در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد صفحه ویژه در وب سایت مرکز، معرفی برنامه‌های رادیو و تلویزیون در بستر فضای مجازی و بارگذاری محتواهای تولید شده در وب سایت مرکز و پیام‎رسانی نیز در این روز مهم می‌پردازد.

تصاویر

امتیاز شما