امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای مرکز اصفهان برای حماسه 9 دی

مشاهده ۴۹۴
۱۳۹۸/۱۰/۰۸- ۰۷:۲۷

ویژه برنامه‌های 9دی صداوسیمای مرکز اصفهان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به مناسبت 9 دی  برنامه‌ها، مستندها و گزارش‎های متنوعی در بخش‎های سیما، صدا، خبر و تامین برنامه این مرکز به‎منظور تنویر افکار عمومی و بخصوص آشنایی نسل جوان با این رویداد مهم تهیه و پخش می‌شود و در بخش‎های مختلف برنامه‌ها  به بررسی و تحلیل موضوعات حماسه حضور مردم، ابعاد فتنه و جنگ نرم رسانه‌های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می‎پردازد. در سیمای استان اصفهان ویژه برنامه‌هایی با عناوین اصفهان امروز، گفت‎وگوی هفته، تیزر ویژه 9 دی، به وقت خانه، چهارباغ و  فیلم‎های سینمایی باموضوع حماسه 9 دی، برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.همچنین پوشش راهپیمایی روز 9 دی از شبکه استانی صداوسیما پخش می‌شود.
در رادیو اصفهان ویژه برنامه نقد و نظر و برنامه‌های سلام اصفهان، یک خانه یک زندگی و چهارباغ با آیتم‎های متناسب  به این مهم می‌پردازند و راهپیمایی 9 دی نیز در فواصل برنامه‌ها انعکاس داده می‌شود.
خبرگزاری این مرکز هم به گزارش‌های خبری و پوشش و انعکاس این مراسم در شبکه استانی و شبکه‌های سراسری می‌پردازد.
همچنین برگزاری جشنواره فیلم و عکس مردمی‌بصیرت، تولید پوستر به مناسبت 9 دی، انتشار تولیدات مردمی‌به مناسبت حماسه بزرگ 9 دی، توجه به مناسبت 9 دی در وب سایت مرکز، پخش زنده راهپیمایی مردم اصفهان در روز 9 دی در فضای مجازی، تهیه گزارش مردمی از مراسم روز 9 دی و .... از برنامه‌های معاونت فضای مجازی به مناسبت 9 دی است.

تصاویر

امتیاز شما