امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

روز بصیرت در رسانه استانی هامون

مشاهده ۵۵۹
۱۳۹۸/۱۰/۰۸- ۱۰:۰۶

«روز بصیرت» عنوان ویژه برنامه 9 دی است که از سیمای شبکه استانی سیستان و بلوچستان به صورت میزگرد و گفت‎وگومحور، با حضور کارشناسان و تحلیل‎های سیاسی بررسی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آشکارسازی ابعاد مختلف حماسه 9 دی، اهمیت و عظمت حضور مردم در راهپیمایی 9 دی، نقش نخبگان دینی و سیاسی در ایجاد بصیرت، تبیین و تعمیق پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت، بازخوانی دیدگاه‎های مقام معظم رهبری در خصوص راهپیمایی 9 دی ماه سال 1388 و 4 آذر 1398 .... محتوای برنامه‌هایی است که در دو میزگرد 40 دقیقه‎ای، سخنرانی مناسبتی و پخش اجتماع روز بصیرت تقدیم مخاطبان سیما می‌شود.
همچنین حضور معاون سازمان تبلیعات اسلامی‌ کشور در برنامه «خان هشتم» (ویژه برنامه 9 دی) از برنامه‌های سیمای شبکه استانی‌هامون از دیگر تدارکات سیمای سیستان‎و‎بلوچستان است.
پخش و تأمین شبکه نیز با به نمایش گذاشتن مستند حماسه 9 دی، مستند اتحاد شوم، فیلم‎های سینمایی «قلاده‌های طلا»، «فاصله کانونی»، میان برنامه، سرودهای ملی میهنی، پخش سخنان مقام معظم رهبری و با ویژه برنامه‌های تولیدی به مدت 300 دقیقه با بینندگان همراه می‎شود.
شبکه استانی صدای مرکز نیز با برنامه «روز بصیرت» در 9 دی، از ساعت 8:30 تا 10:30 به صورت زنده حماسه 9 دی را گرامی می‎دارد. ارتباط با شبکه‌ها، گزارش از نقاط مختلف استان، ارتباط با مسجد جامع، پخش سرودهای ملی و وطنی و حضورکارشناسان سیاسی در برنامه از بخش‎های این برنامه است که در روز بصیرت روی آنتن می‎رود.
همچنین برنامه رادیویی «هوا خوبه» در روز 8 دی از ساعت 12:30 تا 13:30 با حضور معاون سازمان تبلیغات اسلامی‌کشور حجت‎الاسلام‎والمسلمین حریزاوی جایگاه جوان، گام دوم انقلاب و حماسه 9 دی را بررسی می‎کند.

تصاویر

امتیاز شما