امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

اعلام برنامه‌های صداوسیمای مرکز گیلان برای پاسداشت حماسه 9 دی

مشاهده ۳۱۲
۱۳۹۸/۱۰/۰۸- ۱۰:۲۷

معاونت سیمای مرکز گیلان با ویژه برنامه «حماسه بصیرت » در روز دوشنبه به مدت 70 دقیقه با پوشش و انعکاس تجمع مردمی در میدان شهدای ذهاب شهر رشت به تبیین بصیرت و حماسه آفرینی و حضور پر شور مردم و مسئولان استان گیلان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای مرکز گیلان معاونت صدای مرکز گیلان با ویژه برنامه «شهر ما» از ساعت 8:45 تا 11:45 در روز دوشنبه 9 دی با بخش‎های مختلف گزارش، کارشناسی، پیام‎های مردمی‌ بسته‌های صوتی مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی را پوشش می‎دهد.
معاونت خبر رسانه استانی نیز با یک گزارش ویژه خبری تلویزیونی، یک گزارش ویژه خبری رادیویی، یک گفت‎وگوی ویژه خبری، پوشش تجمعات مردمی در سراسر استان و ارسال به شبکه‌های سراسری و پخش از شبکه استانی، انتشار روز 9 دی در فضای مجازی به طور ویژه این رویداد مهم را منعکس می‌کند.
تولید 14 پوستر و اینفو گرافی، تولید پادکست «بررسی چگونگی رخداد راهپیمایی عظیم 8 دی در گیلان و 9 دی در کشور»، تولید 8 ویدئو و کلیپ، تولید و توزیع 8 مورد موشن‎گرافی و فلت موشن، برگزاری جشنواره عکس و فیلم و دست نوشته ویژه 9 دی و پیشنهاد و همکاری تولید برنامه تلویزیونی با موضوع نقش فضای مجازی در فتنه 88 و آشوب‎های اخیر از جمله اقدامات فضای مجازی صداوسیمای مرکز گیلان برای حماسه 9 دی است.

تصاویر

امتیاز شما