امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

سالروز حماسه نهم دی در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

مشاهده ۲۶۶
۱۳۹۸/۱۰/۰۸- ۱۲:۲۶

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی برای گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و آگاهی، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت صدا علاوه بر پرداختن در برنامه‌های همیشگی خود، از جمله «سحرلر»، «خانواده»، «یک پیام یک ترانه»، «آخشاملار»، «صدای ورزش»، «ائویمیز» و «یاشاسین جوانلیق»، 8 و 9 دی با تهیه و پخش زنده ویژه برنامه «میزگرد بصیرت» از ساعت 13 با بررسی ویژه به اتفاقات نه دی به روی آنتن می‌‎رود.

در شبکه استانی سهند هم برنامه‌های زنده «سحرلر»، «خانواده»، «تبریزیم» و «گئجه لر» با دعوت از  شخصیت‎های سیاسی و تاثیرگذار به برنامه‌ها به تبیین نه دی و تأثیر حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور می‎پردازد و همچنین پخش ویژه برنامه مستند گزارشی از 8 دی ماه در 3 قسمت 25 دقیقه‎ای به تهیه‎کنندگی حسن بیل‎افکن با دعوت از کارشناسان سیاسی به بررسی وقایع 9 دی 88 و پخش یبانات رهبر معظم انقلاب در آن زمان حساس می‎پردازد.

گفت‎وگوی خبری، تهیه گزارش از روزهای حساس 9 دی، پوشش مراسم گرامیداشت سالگرد راهپیمایی مردم آذربایجان در نهم دی و پوشش برنامه‌های تدارک دیده شده در استان برای این روز، از جمله برنامه‌های معاونت خبر است.

معاونت فضای مجازی هم با تهیه موشن‎گرافی بصیرت در کلام رهبری، نشر کلیپ‎های تولیدی صداوسیما، تصاویر حضور مردم در دفع فتنه، پوشش مراسم استانی 9 دی و اینفوگرافی بیانات و نظرات مقام معظم رهبری درخصوص 9 دی در فضای مجازی فعالیت می‌کند.

 

 

 

 

امتیاز شما