امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

امام جمعه بوشهر: صدا‌وسیما فراگیرترین آمر به معروف و ناهی از منکر است

مشاهده ۳۶۲
۱۳۹۸/۱۰/۰۹- ۱۴:۲۹

آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد صدا‌وسیما در زمینه این دو فریضه واجب، از صدا‌وسیما به عنوان فراگیرترین آمر به معروف و ناهی از منکر نام برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد صدا‌وسیما در زمینه این دو فریضه واجب، از صدا‌وسیما به عنوان فراگیرترین آمر به معروف و ناهی از منکر نام برد.

سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق (ع) و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر هم گفت: این ستاد در 9 ماه گذشته بیش از 400 برنامه تبیینی، تبلیغی و آموزشی داشته، که شبکه استانی بوشهر به خوبی و شایستگی در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و انعکاس عملکرد این ستاد قدم برداشته است.

همچنین سید‌حسین ناظر، مدیرکل صدا‌وسیما و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر مرکز بوشهر نیز گفت: صدا‌وسیما با همه ظرفیت برنامه‌سازی رادیویی، تلویزیونی، خبری، پژوهشی و موسیقیایی، ترویج فرهنگ احیاء امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کارهای خود قرارداده است.

در این همایش از سی نفر از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر صدا‌وسیمای مرکز قدردانی شد.

تصاویر

امتیاز شما