امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رسانه ملی، همگام با حماسه‌سازان 9 دی

مشاهده ۴۵۷
۱۳۹۸/۱۰/۰۹- ۲۱:۰۴

امسال نیز در سالروز حماسه 9 دی، چشم جهان از عظمت و بزرگی میثاق ملت ایران با ولایت خیره ماند و شکوه این حماسه حضور، نقشه‌ها و ترفندهای معاندان جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دریای بیکران مردمی‌که برای بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی خروشیدند و تصویری جاودانه خلق کردند. رسانه ملی نیز آیینه‌ای شد تا این رویداد بزرگ را منعکس و ماندگار سازد. این تصاویر، جلوه کوچکی از همگامی رسانه ملی با مردم حماسه‌ساز ایران است که  دوربین‌ها، آن را در قاب خود ثبت کرده‌اند.  

بنا به گزارش واحد رپرتاژ مرکز تولید و فنی سیما 2 واحد سیار HD با تلاش 25 نفر از نیروهای زبده این مرکز شامل مسئول واحد، مهندسان و کمک مهندس ها وکادر فنی از ساعت 9 تا 17 در محل برگزاری مراسم در تهران در خیابان 17شهریور و میدان امام حسین مستقر شدند و از آغازین دقایق برگزاری مراسم و تجمع مردمی‌به طور زنده (از ساعت 14 تا پایان به مدت 135 دقیقه) برگ زرین حضور پرشور مردم را در قاب شبکه‌های سیما ثبت کردند.

شبکه‌های ‌یک ، پنج و خبر در ویژه برنامه این روز به طور زنده نمایانگر این حضور بودند. شبکه‌های رادیویی نیز گزارش مبسوطی از شکوه بصیرت مردم به طور زنده به سمع مخاطبان رساندند. شبکه‌های استانی نیز در 33 مرکز صداوسیما به طور زنده راهپیمایی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها را در قاب تصویر سیما و روی امواج صدا ثبت کردند. شبکه‌های برونمرزی رسانه ملی نیز خبر این حضور پرشور را در شبکه‌های پرس‌تی‌وی، هیسپان تی‌وی، العالم، الکوثر و شبکه سحر برای دنیا مخابره کردند.

    

تصاویر

امتیاز شما