امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی:

صداوسیما با تمام توان در خدمت توسعه تولید ملی

مشاهده ۳۵۲
۱۳۹۸/۱۰/۱۲- ۱۱:۳۵
تعداد بازدید:352

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت خودروسازی آذهایتکس تبریز گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور، تولید و حمایت از تولید داخلی مهم‌ترین راه حل این مشکلات است؛ از این رو صداوسیما هم با تمام توان در خدمت تولیدکنندگان و حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مرتضی صفری افزود: مسئله ی تولید ملی، بخش مهمی از جهاد اقتصادی به شمار می رود و صداو سیما با تمام امکانات آماده است ظرفیت ها و توانمندی‌های این حوزه را انعکاس دهد و چالش ها و مشکلات موجود بر سر راه آنان را از زبان تولیدکنندگان به گوش مسئولان برساند.

وی حمایت از تولید کالای داخلی، معرفی محصولات تولیدی و اشاعه فرهنگ خرید کالا‌های داخلی را از جمله راهبردهای رسانه ملی برشمرد و تصریح کرد: در راستای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه استان آذربایجان شرقی در بخش صنعت و تولید، سعی می‌کنیم برای اثربخشی بیشتر رسانه، تعاملی سازنده و هدفمند با تولیدکنندگان در جهت ارتقای جایگاه استان داشته باشیم .

پایدار مدیر عامل شرکت خودروسازی آذهایتکس نیز گفت: این شرکت از سال 63 کار خود را با بومی سازی محصولات کشاورزی ایتالیایی و آلمانی آغاز کرد و امروز توانسته به یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودروهای سنگین و تولید کننده قطعات خودرویی انحصاری در کشور تبدیل شود.

وی افزود: باعث افتخار ما است که با کمک نیروهای جوان و متخصص توانسته ایم وارد چرخه تولید و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مینی بوس شویم و  اتوبوس های شهری گازسوز تولید کنیم.

امتیاز شما