امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

دکتر جبلی: پاسخ به شهادت سپهبد سلیمانی در حد و اندازه انقلاب اسلامی خواهد بود

مشاهده ۵۹۷
۱۳۹۸/۱۰/۱۳- ۱۵:۳۷

در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دکتر پیمان جبلی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران با حضور در شبکه العالم به تشریح عواقب این جنایت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پیمان جبلی معاون برون مرزی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در استودیو شبکه العالم به تشریح چگونگی پاسخ ایران به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد الشعبی عراق پرداخت.

دکتر جبلی در این گفتگو اذعان کرد: در خصوص این مسئله باید به تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی‌بازگردیم چرا که این اولین باری نیست که انقلاب اسلامی‌با همچنین چالش هایی مواجه می‌شود، ما در سالهای ابتدایی انقلاب شخصیت های بزرگی در حد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه و نمایندگان مجلس و ایضا بسیاری از مسئولین و وزرا را بعضا در یک لحظه انفجار از دست دادیم.

دکتر جبلی افزود: در تاریخ این انقلاب حوادث زیادی رخ داده است اما دیده ایم که این مسیر و این انقلاب به حرکت خود قوی تر از گذشته ادامه داده است، ضمن اینکه در طول این چهل سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد که قطعا این انقلاب بیشتر از تصورات دشمنان عمر خواهد کرد، ضربات سهمگین اینچنینی را توانسته مدیریت کند اما پاسخ به شهادت سپهبد سلیمانی همگان خواهند دید که باز هم در الگوی مدبرانه و عاقلانه ایران که همواره ثابت کرده است می تواند از سختی‌ها عبور کند تعریف خواهد شد و قطعا این پاسخ در حد و اندازه انقلاب بزرگ اسلامی ایران خواهد بود.

گفتنی است سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافزار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه در حمله پهپادی ارتش تروریست آمریکا به همراه حاج ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد الشعبی عراق به درجه رفیع شهادت آمد.

ویدئوها

امتیاز شما