امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

افتتاح نمایشگاه پایان داعش در دهه مبارک فجر/ مدیرعامل موزه انقلاب: قرار بود سردار سلیمانی هفته آینده از موزه بازدید کند

مشاهده ۵۵۷
۱۳۹۸/۱۰/۱۴- ۰۸:۲۶

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگوی زنده با رادیو پیام گفت: انشاءالله خداوند توفیق دهد، بتوانیم راه سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز را ادامه دهیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگوی زنده با رادیو پیام درخصوص مجاهدت‌ها و رشادت‌های سردار سلیمانی و یارانش در خدمت به جهان اسلام و انقلاب اسلامی‌ گفت: انشاءالله خداوند توفیق دهد بتوانیم راه سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای عزیز را ادامه دهیم.

وی افزود: ارادتی که نسل جوان به سردار سلیمانی داشتند، قابل توصیف نیست. هر جا انقلاب اسلامی نیاز به جهش و گام‌های بلندی داشته، خون شهدا بوده که آن را فراهم ساخته است.

جعفری گفت: قراربود هفته آینده سردار سلیمانی از مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقدمات آماده‌سازی موزه مقاومت و نمایشگاه پایان داعش بازدید داشته باشند.

جعفری تصریح کرد: برای راه اندازی موزه مقاومت و نمایشگاه پایان داعش، بخشی از تجهیزات باقی مانده از داعش در کشور عراق و سوریه به دستور سردار سلیمانی به موزه انقلاب اسلامی منتقل شد. همچنین قرار بود سردا سلیمانی ضمن بازدید از روند کار، رهنمودهای لازم را داشته باشند تا در دهه فجر با افتتاح نمایشگاه  بتوانیم بخشی از مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدای مظلوم مدافع حرم را در معرض دیدعموم بگذاریم.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های پنهان و بزرگ شهید سلیمانی برای اسلام و انقلاب اسلامی و خدمات ایشان آنقدر گسترده است که با گذشت زمان، ابعاد آن برای مردم عزیزمان و مسلمانان نمایان می‌شود.

جعفری در پایان گفت: امیدواریم در دهه مبارک فجر با افتتاح نمایشگاه پایان داعش و موزه مقاومت، بخشی از اهداف نظام سلطه و جریان تروریستی را که آمریکا و اسراییل ایجاد کرده اند، را با اسناد و مدارک در معرض دیدعموم بگذاریم.

امتیاز شما