امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت از عشق تا شهادت سردار دل‌ها در چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۸/۱۰/۱۴- ۱۱:۳۶

صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با تدارک و پخش ویژه برنامه‌های مختلفی، به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی با مردم سوگوار استان همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدا‌وسیمای چهارمحال و بختیاری در ویژه برنامه‌ رادیویی«از عشق تا شهادت» و برنامه تلویزیونی«سردار دل‌ها» به پوشش مراسم عزاداری شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد می‌پردازد. ویژه برنامه«از عشق تا شهادت» با آیتم‌‌های گزارش، ارتباط با مصلای شهرکرد، نوحه‌خوانی، کارشناسی و ارتباط با فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان از ساعت9 صبح روز شنبه 14 دی، به تهیه‌کنندگی فاطمه دهقانی و گویندگی زهرا خنکداری از صدای مرکز چهارمحال و بختیاری پخش می‌شود. سیمای جهان بین هم در این روز با ویژه برنامه«سردار دل‌ها» به تهیه‌کنندگی بیژن علی‌بابایی و اجرای ابوالفضل هادی‌پور و فخری قائدی، امروز از ساعت 9:30 مجاهدت و رشادت‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

ارتباط با مصلای امام خمینی و پوشش مراسم عزاداری، پخش زنده مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از کاظمین، صحبت‌های کارشناس، حضور خانواده یکی از شهدای مدافع حرم استان و گزارش، از بخش‌های برنامه است.

امتیاز شما