امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به سیاست داخلی آمریکا در سال 2019

مشاهده ۱۸۸
۱۳۹۸/۱۰/۱۴- ۱۴:۱۸

برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بحث و تبادل نظر درباره سیاست داخلی آمریکا در سال 2019 می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه ضمن مروری بر فراز و فرودهای سیاست‎های آمریکا در سال 2019 و استیضاح ترامپ طی ماه‌های اخیر، رسوایی دونالد ترامپ در ماجرای تماس تلفنی وی با رئیس جمهور اوکراین و تاثیر موضوعات مطرح شده علیه نقش روسیه در پیروزی ترامپ در انتخابات سال 2016 اظهارات رابرت مولر بازرس ویژه این پرونده به بحث و گفت‎وگو گذاشته می‎شود.
این برنامه در ادامه با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و تلاش دموکرات‎ها برای پیروزی در این انتخابات، اعلام نامزدی برنی سندرز و بررسی شانس پیروزی وی در انتخابات را بررسی می‎کند.
همچنین در این برنامه، رسوایی‌های دولت ترامپ در سال 2019 از قبیل سوءاستفاده‌های جنسی از کودکان و دختران جوان و خودکشی جفری اپستاین از گردانندگان یک شبکه بزرگ در این زمینه نقد و بررسی می‎شود.
نگاهی به بحران پناهندگان در آمریکا و اقدامات دولت ترامپ در ممانعت از ورود پناهندگان و بررسی موضوع افزایش کشتار جمعی و تیراندازی در آمریکا در یک سال اخیر از دیگر محورهای این برنامه به شمار می‎رود.
«ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه‎سادات دربندی شنبه 14 دی، ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما