امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش زنده مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی از شبکه افق

مشاهده ۱۰۸۷
۱۳۹۸/۱۰/۱۵- ۱۴:۳۱

شبکه افق سیما تمامی مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به صورت زنده روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست نیروهای متجاوز آمریکایی، مراسم گرامیداشت متعددی در تهران و دیگر شهرها تدارک دیده شده است.
همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار هم در شهرهایی همچون اهواز، مشهد، قم و تهران برگزار می‌شود. شبکه افق سیما طی این روزها و در قالب ویژه برنامه «انتقام سخت» تمام این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کند.
پخش زنده شبکه افق از ساعت 9 شروع می‌شود و تا 23:30 ادامه دارد.
در این بین برنامه‌های زنده دیگر همچون «عصرانه»، «جهان آرا» و «عصر» هم در جدول پخش شبکه افق قرار دارند که هر یک متناسب با موضوع شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت‎وگوهایی را با کارشناسان داخلی و خارجی انجام می‎دهند. مستندهای تک قسمتی گوناگونی هم با موضوع محور مقاومت در عراق و سوریه و مبارزه ایران با گروه‌های تکفیری برای ساعت‎های 24 تا 9 در نظر گرفته شده است.
بر این اساس مستندهای کابوس آمریکایی، بدون مرز عشق، منفی بیست و پنج، سلفی با ابومهدی، تصنیف‎های دمشق، پای پیاده روی آب، کسرالحدود و محمود روز گذشته پخش شدند.
از ساعت 24 امشب یکشنبه 15 دی، نیز مستندهای بدون مرز عشق (قسمت دوم)، هفت دقیقه تا تل‎آویو، محمود، محله اهل علی، درد مقدس، برای تاریخ و خلیل آفریقا (با موضوع مبارزات شیخ زکزاکی در نیجریه) روی آنتن شبکه افق می‎رود.

امتیاز شما