امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیامدهای ترور سپهبد سلیمانی در «بحث روز» رادیو ایران

مشاهده ۳۶۱
۱۳۹۸/۱۰/۱۷- ۱۸:۰۳

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه، این هفته در برنامه «بحث روز» رادیو ایران از بازتاب های ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پیگیری آن در مجامع حقوقی و بین المللی و بررسی حق ایران در دادن پاسخ سخت به اقدام تروریستی ارتش امریکا سخن خواهد گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ارزیابی و تحلیل بازتاب ها و و اکنش های منطقه ای و بین المللی در خصوص پرونده ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ ابزارها و امکانات ایران برای پیگیری پرونده سپهبد سلیمانی در مجامع حقوقی و بین المللی و بررسی حق ایران در دادن پاسخ سخت به اقدام تروریستی ارتش امریکا از محورهای مهم گفت وگو با رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه خواهد بود. همچنین سامان نیازی، معاون امور بین الملل موسسه بین المللی صلح زیبا نیز دیگر مهمان این برنامه است.

مخاطبان برنامه بحث روز می توانند با شماره پیامک 30000900 از زمان پخش برنامه تا ساعت 15، انتقادات و پیشنهادهای خود را درباره  موضوع برنامه با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران در میان بگذارند.
بحث روز، کاری از گروه سیاسی رادیو ایران به تهیه کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم، هر چهارشنبه ساعت ۱۲:۴۰ به صورت زنده و مستقیم از رادیو ایران تقدیم مخاطبان این شبکه می‌شود.

امتیاز شما