امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و پاسخ کوبنده ایران به آمریکا/ «کنکاش» بررسی می کند

مشاهده ۳۵۲
۱۳۹۸/۱۰/۲۱- ۱۲:۱۲

برنامه «کنکاش» شنبه 21 دی، با موضوع تحلیل ابعاد گوناگون شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پاسخ کوبنده ایران به آمریکا، به صورت زنده از شبکه جهانی جام‎جم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شهادت سردارسلیمانی و هم‎رزمانش در یک اقدام تروریستی از طرف آمریکا، خبری دردناک برای ملت ایران و جبهه مقاومت بود و از طرفی باعث تعجب می‌شد که حماقت دولتمردان آمریکایی تا چه حدی بود که جدی‎ترین و داناترین مبارز، بر علیه داعش را اینگونه به شهادت می‎رسانند، ولیکن در این بین تشییع باشکوه مردم قدرشناس ایران و عراق و تاکید مقام معظم رهبری بر انتقام سخت، نشان داد که رهبران آمریکایی اشتباه بسیار مهلکی را مرتکب شده‎اند.
در همین خصوص برنامه «کنکاش» شنبه 21 دی، با دعوت از دکتر عبدالرسول شبیبی، کارشناس مسایل غرب آسیا و دکتر رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل غرب آسیا، به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف به شهادت رساندن سردار سلیمانی و حمله کوبنده ایران به پایگاه آمریکایی عین‎الاسد و عقب‎نشینی ترامپ و بازتاب آن در سطح جهان می‌پردازد.
همچنین در بخش پنجره، نگاهی داریم به اقدامات سردارسلیمانی در دوران دفاع مقدس، حذف گروه تروریستی داعش، کمک به سیل‎زدگان و ملاقات‎هایی که ایشان با خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم داشتند.
«کنکاش» شنبه 21 دی، 11 ژانویه 2020 به تهیه‎کنندگی فریدون ماهر، ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت 18 به وقت اروپای مرکزی، 10:30 به وقت مرکز آمریکا و 4 به وقت سیدنی به صورت زنده از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.
لطفا نظرات و پیشنهادات خود، پیرامون برنامه‌های جام‌جم را از طریق پل‎های ارتباطی زیر با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما