امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

عملیات انتقام ایران از آمریکا به روایت پرس تی وی

مشاهده ۳۶۵
۱۳۹۸/۱۰/۲۱- ۱۴:۵۲

روند عملیات انتقام ایران از آمریکا در پی ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حمله پهباد آمریکایی در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی نقد و بررسی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی عاطفه‎سادات دربندی با نگاهی به شلیک موشک‎های ایرانی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق به دنبال انتقام از ترور سردار قاسم سلیمانی به گفت‎وگو پیرامون اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درخصوص حمله موشک‎های ایرانی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق می‌پردازد.
این برنامه همچنین با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ در این رابطه، تنش‎های میان ایران و آمریکا و ورود آن به مرحله‎ای جدید در پی ترور سردار قاسم سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق را واکاوی می‎‏کند.
در بخش دیگر این برنامه، پیش‎بینی‌ها درخصوص آینده روابط میان ایران و آمریکا در پی بالا گرفتن تنش‎ها به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود و تاثیر افزایش تنش‎ها بر سیاست خارجی آمریکا، پیامدهای اتفاقات اخیر بر نگاه مردم آمریکا نسبت به ریاست جمهوری ترامپ و رهبری وی بر آمریکا، سیاست‎های آینده ترامپ در قبال ایران در پی تنش‎های اخیر و تاثیرات احتمالی اتفاقات اخیر بر فرآیند استیضاح ترامپ بررسی می‎شود.
«ما مردم» شنبه 21 دی ماه ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23 بامداد، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما