امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«پازل: سرزمین دانایی» به شرکتی دانش بنیان سر می‎زند

مشاهده ۲۵۰
۱۳۹۸/۱۰/۲۱- ۱۴:۵۳

مستند «پازل: سرزمین دانایی» درباره بازدید از یک شرکت دانش بنیان ایرانی است که توانسته در شرایط سخت تحقیقات خود را انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شرکت Bayerpaul Fanavar در تلاش است محصولات خود را با استفاده از فناوری‌های نوین و به روزرسانی اکتشافات خود، بهبود و توسعه دهد.
مستند «پازل: سرزمین دانایی» درباره متخصصانی است که در کشورهای ثروتمند دیگر زندگی می‌کردند، اما به مملکت خود ایران بازگشتند تا به آن خدمت کنند. این مستند در این قسمت به لابراتوار شرکت بایرپل فناور می رود که تهیه و تولید کننده واکسن آنفولانزا است و از شیوه و امکانات این شرکت برای این منظور گزارشی می‌بینیم. تا پیش از این 5 کشور تکنولوژی تولید واکسن آنفولانزا را داشتند و ایران ششمین کشور است و این شرکت قصد دارند تا بتواند حتی صادر کننده این واکسن باشد.
در این برنامه می‌بینیم که متخصصان این امر نحوه تهیه واکسن را توضیح می‎دهند و از دقت و ظرافت و بهداشت بالایی که این امر نیاز دارد می‌گویند.
مستند «پازل: سرزمین دانایی» به کارگردانی روح‎الله کریمی، تولید شبکه پرس تی وی و به صورت زبانگردانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان یکشنبه 22 دی ساعت 7:30، 14:30، 20:30 و 1:30 روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می‎رود.

امتیاز شما