امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

فعالان رسانه‌ای، رزمندگان خط مقدم جبهه جنگ نرم با دشمن

مشاهده ۳۹۱
۱۳۹۸/۱۰/۲۲- ۱۳:۰۷

آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در دیدار با جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای استان به مناسبت سالگرد تاسیس بسیج رسانه استان گفت: فعالان رسانه ای در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب نباید از چیزی هراس داشته باشند و با ایمان و توکل به خدا باید از جبهه حق دفاع کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای استان به مناسبت سالگرد تاسیس بسیج رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب نباید از چیزی هراس داشته باشند و با ایمان و توکل به خدا باید از جبهه حق دفاع کنند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد درباره شرایط و فضای انتخاباتی استان خاطرنشان کرد: مردم با همان شور و هیجان انقلابی که در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی حاضر شدند، انتظار می‌رود با همان روحیه انقلابی در انتخابات پیش‌رو هم شرکت کنند.

وی افزود: رسانه‌ها در ایجاد فضای انقلابی در انتخابات پیش‌رو، نقش محوری دارند.

علیرضا ابوترابی، قائم‌مقام صداوسیمای خراسان رضوی نیز در این دیدار، ضمن تأکید بر لزوم ارتباط مسئولان با مردم در شرایط کنونی، بسیج را یکی از بزرگ‌ترین یادگارهای امام(ره)، ستون فقرات انقلاب اسلامی و تجلی پایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی دانست که با رسوخ به لایه‌های مختلف اجتماع، پویایی و ماندگاری نظام را تضمین می‌کند.

ابوترابی همچنین صداوسیما را مجموعه‌ای از همه فعالان رسانه‌ای دانست که تا‌کنون به‌درستی مسیر را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب طی کرده و تعهد انقلابی‌اش در شرایط موجود باعث شده به عنوان یک دستگاه بزرگ فرهنگی در جامعه تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به گستره بسیج رسانه در متن جامعه، مهم‌ترین انتظارات از این مجموعه را مواردی چون آگاهی‌بخشی به موقع و سریع و مؤثر با رویکرد جریان‌سازی و هدایت افکار عمومی، ایمن‌سازی و آرامش‌بخشی روانی و معنوی جامعه استانی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای متنوع، خنثی‌سازی و مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای رسانه‌ای نظام سلطه به‌ویژه در حوزه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و حفظ و تقویت امید و ... به شمار آورد.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: بسیج رسانه وحدت عمل در بین رسانه‌های استان را تقویت کرده است و فعالیت‌های رسانه‌ای استان را در مسیر حرکت مقاومت قرار داده است. عباس محمدیان افزود: بسیج رسانه علاوه بر ورود به مباحث تولید محتوا در زمینه حل مشکلات فعالان رسانه هم فعال شده که تشکیل صندوق مالی رسانه و اعطای کارت تکریم اصحاب رسانه از آن جمله است.

در پایان با حضور آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد و محسن نصورپور مدیر کل صدا‌وسیمای خراسان رضوی به همراه سایر فعالان رسانه ای استان از کارت تکریم اصحاب رسانه رونمایی شد.

امتیاز شما