امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شاه آبادی: انتقام از مردم و ناامید کردن ملت، راهی است که دشمن انتخاب کرد

مشاهده ۲۹۱
۱۳۹۸/۱۰/۲۳- ۱۳:۴۷

معاون صدای رسانه ملی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: نگاه دشمن برای بازدارندگی ملت ایران در مسیر تمدن بزرگ اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی و شبهه در بین ملت است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر شاه آبادی در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین، اولویت امروز رسانه‌های داخلی را بررسی نقاط و موضوعاتی که دشمنان روی آن‌ها دست گذاشته‌اند، دانست و گفت: در این میدان نبرد باید با کمک اندیشه‌های دینی، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

معاون صدا با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال انتقام‌گیری از سیاست‌مداران و دولتمردان نیستند، بلکه مردم را هدف گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: مردم ایران، چهار دهه است که بر آرمان‌های خود ایستادگی کرده‌اند و می‌خواهند که به سوی تعالی انسان و خدا حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه و اندیشه اسلامی و استکبارستیز ملت ایران، سرمنشأیی برای مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: انتقام از مردم، و ناامید کردن ملت، راهی است که دشمن انتخاب کرده و نگاه دشمن برای بازدارندگی ملت ایران در مسیر تمدن بزرگ اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی و شبهه در بین ملت است.

وی افزود: پس از حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش و اعلام ایستادگی بر مبانی دینی‌شان، به همان اندازه هم دشمنان اعلام خطر کرده‌اند و در تلاش هستند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند.

دکتر شاه آبادی تصریح کرد: امروز درگاه‌های ارتباطی ما محدود به تلویزیون نیست، بلکه همه مردم در عرصه فضای مجازی تالیف‌کننده هستند و بسیجیان نیز سربازان عرصه جنگ نرم و فضای مجازی هستند.

معاون صدا خاطرنشان کرد: در بستر فضای مجازی، همه مؤلفه‌های شادی و سرگرمی مبتنی بر آگاهی موجود است و کسانی که قلم به دست می‌گیرند، باید با آگاهی کامل در این حوزه گام بردارند.

وی گفت: مأیوس کردن مردم و قرائت‌های متفاوت از یک موضوع واحد، می‌تواند بی‌تفاوتی را به مردم القا کند و قلم رسانه زمانی می‌تواند آگاه بخش باشد که غمی را از دل بردارد.

شاه آبادی همچنین از چهره‌های فرهنگی و هنری استان خواست تا با قلم و تولیدات فرهنگی و هنری‌شان، مشکلات سراسر کشور را رصد کرده و در مسیر رفع مشکلات کشور، نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: در دنیای فعلی، آثار رادیویی و تلویزیونی که قدرت ماندگاری بالا داشته باشند، مسیرشان را می‌پیمایند و مخاطبان را جذب می‌کنند.

امتیاز شما