امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس شهادت سردار دل‌ها در قاب شبکه آفتاب

مشاهده ۵۲۶
۱۳۹۸/۱۰/۲۴- ۱۴:۵۹

شبکه آفتاب در بخش های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، شهادت سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به تصویر کشید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب با پخش ویژه برنامه‌های«سردار آسمانی»، «مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی بیت المقدس شهر اراک»، «اجتماع بزرگ روحانیون»، «سخنرانی و همایش»، «انتقام سخت»، «تشییع شهید جانباز پرافتخار استان مرکزی شهید داود‌آبادی»، «مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی»، «دعای ندبه»، «دهه پنجم»،«رصد»، «روایت کنگره»،«کوثر هدایت»،«به رهبری امام»،«به سوی آبادی»، «ارتباط با مراسم استقبال از شهید سردار سلیمانی در اهواز، مشهد، اهواز ، قم، تهران و کرمان»، «کلیپ سردار قاسم سلیمانی»، «کلام رهبری»، «سخنرانی‌های سردار سلیمانی»، «راهپیمایی باشکوه مردم ایران» و ... جمعاً به مدت 5970 دقیقه، با مخاطبانش همراه و این رویداد حماسی را به تصویر کشید.
رادیو آفتاب نیز با پخش ویژه برنامه«سردار دلها» به تهیه‌کنندگی جواد نیکدل و حمیدرضا یعقوبی، با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس حضور مردم استان مرکزی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار دلها، با آیتم های موسیقی، کلام رهبری، ارتباط با همرزمان شهید، گزارش‌های مردمی و ... به مدت 1800 دقیقه همراه با مخاطبان رادیویی بود.
خبر شبکه آفتاب نیز با تولید و پخش خبر مکتوب (25 مورد) به مدت 35 دقیقه، گزارش خبری (16 مورد) به مدت 48 دقیقه، ارتباط زنده تلفنی (7 مورد) به مدت 20 دقیقه، گفت‌وگوی ویژه خبری (1 مورد) به مدت 35 دقیقه، انتشار عکس، فیلم و خبر در کانال خبرگزاری مرکزی (85 مورد) به مدت 35 دقیقه و... در خدمت مخاطبان بود.

واحد شعر و موسیقی شبکه آفتاب با تولید نماهنگ «انتقام سخت» با آهنگسازی و خوانندگی امیرحسین سمیعی و شعری از میلاد عرفان‌پور و محمدمهدی سیار در این ایام از شبکه‌های مختلف، همراه با مخاطبان خود در سراسر کشور شد.

تصاویر

امتیاز شما