امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

هشت‌هزار دقیقه برنامه با سردار دل‌ها در شبکه قزوین

مشاهده ۴۰۴
۱۳۹۸/۱۰/۲۵- ۰۹:۱۸

شبکه قزوین در چند روز گذشته برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خود را با موضوع شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت روی آنتن برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای قزوین با پخش 5370 دقیقه برنامه تولیدی و تامینی، علاوه بر پرداختن در برنامه‌های صبحگاهی، خانواده و شبانگاهی خود به این موضوع، ویژه برنامه شبانگاهی «سردار دل ها» را نیز پخش کرد. این برنامه به صورت استودیویی و زنده با حضور کارشناسان و میهمانان به شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان اختصاص داشت.
انعکاس زنده مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی در شهرهای اهواز، مشهد، کرمان و تهران و همچنین پوشش مراسم راهپیمایی و تجمعات عزاداری مردم استان قزوین(راهپیمایی روز جمعه 13دی، عزاداری امامزاده اسماعیل، عزاداری مسجد امام خمینی(ره) و تجمع سلیمانی‌ها) در قالب ویژه برنامه و پخش فیلم سینمایی، مستند، میان‌برنامه، نماهنگ، موشن گرافیک، مداحی و تیزر نیز از دیگر اقدامات سیمای مرکز قزوین در این ایام بود.
رادیو قزوین هم با پخش 2410 دقیقه برنامه تولیدی و تامینی، علاوه بر تولید ویژه برنامه عصرگاهی «عاشق ترین سردار» در پنج قسمت و همچنین 3ویژه برنامه پوشش مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی در تهران و کرمان و همچنین سخنرانی مقام معظم رهبری درخصوص این شهید بزرگوار را پخش کرد. معاونت خبر این مرکز با تولید و پخش 220 دقیقه گزارش های خبری، مصاحبه‌های مردمی، گزارش مکتوب و پوشش اخبار این اتفاق در سطح فضای مجازی و خبرگزاری صدا‌وسیما به این مهم پرداخت.

امتیاز شما