امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه دنا میزبان هم‎استانی‌ها در برنامه زنده

مشاهده ۹۲۱
۱۳۹۸/۱۰/۲۵- ۱۱:۱۴

شبکه استانی دنا با رویکردی جدید و با پخش برنامه‌های جذاب و شاد، میزبان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا با پخش برنامه «شویل دنا» که رویکرد جدید با اقبال بسیار خوب مردم استان مواجه می‎شود، با خانواده‌ها، قشرهای مختلف مردمی، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان، کارگاه‎های صنایع دستی و مردم روستاها و عشایر هم استانی همراه می‎شود و با آنان در یک فضای صمیمی‌ به گفت‎وگو می‌نشیند.
در این برنامه پر مخاطب در ابتدای برنامه یک موضوع خاص روی تابلو نوشته می‌شود و مخاطبان درباره موضوع، پیامک ارسال می‌کنند و میهمانان که هر شب از یک گروه خاص از هم استانی هستند در برنامه حضور می‎یابند و به طور زنده از فعالیت‎های خود با مردم سخن می‌گویند.
اجرای موسیقی محلی با حضور خوانندگان محلی، دوبله طنز لری،  اجرای  نمایش طنز با گویش لری با موضوع ( نامدار)  که با یک گاری چهار چرخ در حاشیه برنامه حضور دارد و هر شب یک نوع غذای سنتی و بومی محلی همانند آش و کشک، نخود، لوبیا، لبو و شلغم و چای و .... تهیه می‌کند، با محوریت شخصیت طنزپرداز برنامه، از میهمانان حاضر در برنامه با غذاهای محلی پذیرایی می‌کند.
پخش تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان از فعالیت روزانه مردم، اجرای موسیقی زنده محلی و شاهنامه‎خوانی نیز از دیگر بخش های این برنامه است. در این برنامه هرشب یک داستان با حضور عوامل برنامه در روستاهای مختلف استان با ایجاد فضای شاد و دلنشین روایت می‎شود.
برنامه «شویل دنا» از ساعت 21:15  تا 22:15 هرشب به طور زنده با پخش جاذبه‌های گردشگری، آداب، سنن و رسوم پسندیده مردم استان در طول هفته هرشب، لحظات شاد و پر نشاطی را برای هم استانی‌ها رقم می‎زند.
تهیه‎کننده این برنامه را سیدعمار بزرگواری با استند آپ کمدی، به مدت یک ساعت از سیمای دنا هر شب به طور زنده، روی آنتن می‎برد.

تصاویر

امتیاز شما