امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

برجام و آینده پیش‎رو «از زاویه دیگر» در شبکه سحر

مشاهده ۲۳۷
۱۳۹۸/۱۰/۲۵- ۱۳:۵۵

برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و سناریوهای محتمل آن با توجه به عملکرد متفاوت اعضا، موضوع برنامه «از زاویه دیگر» از کانال بالکان شبکه سحر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به باور اکثر کارشناسان غربی تنش و بحران میان آمریکا و ایران نتیجه روندی است که با خروج آمریکا از برجام آغاز شد و ترامپ با خروج از برجام، تنش را جایگزین دیپلماسی کرد.
به دنبال موضع منفعل طرف های اروپایی برجام در ارتباط با موضوع «اینستکس» ایران هم شروع به کاهش تعهدات هسته‎ای مندرج در برجام کرد که هم اکنون وارد گام پنجم آن شده است.
حمیدرضا اعتمادی کارشناس مسائل سیاسی حاضر در استودیوی برنامه «از زاویه دیگر» ضمن اشاره به فعال شدن مکانیزم حل اختلاف در برجام موسوم به مکانیزم «ماشه» که همسو با سیاست‌های ضد ایرانی کاخ سفید از سوی تروئیکای اروپایی دنبال می‌شود، شرایط کنونی برجام و عملکرد واشنگتن و کشورهای اروپایی را در قبال اقدامات متقابل ایران به بحث می‌نشیند.
«از زاویه دیگر» چهارشنبه 25 دی ساعت 16:30 به وقت تهران با اجرای مشترک معمر اسپاهیچ و آنکیتسا بهجتی و تهیه‌کنندگی سعید دیانتی در مدت زمان 25 دقیقه، روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر پخش می‎شود.

امتیاز شما