امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به تصمیم ترامپ برای ترور سردار سلیمانی و پیامدهای آن در پرس تی وی

مشاهده ۲۳۸
۱۳۹۸/۱۰/۲۸- ۱۳:۳۰

شبکه پرس تی وی در برنامه این هفته «ما مردم» به بحث و گفت‎وگو درخصوص تصمیم دونالد ترامپ برای ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی و واکاوی پیامدهای منطقه‎ای و بین‌المللی آن می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه ضمن اشاره به اختلافات و جنجال‎های ایجاد شده در کاخ سفید در پی تصمیم ترامپ برای ترور شهید سلیمانی، پیامدهای وخیم احتمالی این اقدام تروریستی برای آمریکا و کشورهای منطقه خلیج فارس، بررسی می‎شود.
این برنامه همچنین با نگاهی به حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در پاسخ به ترور سردار سلیمانی به نقد و تبادل نظر درباره برخورد غیرعمدی موشک‎ها به هواپیمای اوکراینی در ایران، تصمیم پارلمان بغداد برای اخراج نیروهای آمریکایی از خاک این کشور و در معرض فروپاشی قرار گرفتن توافق هسته‎ای (برجام) می‎پردازد.
نگاهی به ادعاهای مطرح شده از سوی ترامپ در توجیه اقدام تروریستی علیه سردار سلیمانی، مروری بر واکنش شدید دموکرات‎ها علیه این اقدام تروریستی و طفره رفتن ترامپ از ارائه پاسخی شفاف در این رابطه و بررسی بحث‎های به وجود آمده درخصوص سوءاستفاده ترامپ از قدرت و درخواست نمایندگان کنگره برای استیضاح وی از دیگر محورهای بحث در این زمینه است.
بررسی وضعیت زیرساخت‎های فرسوده کشور آمریکا عنوان موضوع دیگر برنامه این هفته «ما مردم» است که در این زمینه وضعیت نامناسب زیرساخت‎های آمریکا از جمله جاده‌ها، پل‎ها، راه آهن، فرودگاه‌ها، مدارس و سیستم‎های آبرسانی نقد و بررسی می‎شود. همچنین با نگاهی به میزان هزینه و سرمایه‎گذاری‌ها برای ارتقای زیرساخت‎ها در آمریکا و مقایسه آن با کشورهای اروپایی، بحث و گفت‎وگو درخصوص طرح بازسازی زیرساخت‌های ترامپ و اقداماتی که وی در این زمینه انجام داده است صورت می‎گیرد.
«ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 28 دی، ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23 بامداد، 7 و 18 و سه‌شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما