امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

دیدار رئیس عقیدتی سیاس ارتش با مدیران رادیو معارف

مشاهده ۲۲۰
۱۳۹۸/۱۰/۲۸- ۱۵:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: خدمت در رادیو معارف یک توفیق الهی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی، نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش به همراه امیر تقی خانی، معاونت فرهنگی اجتماعی و سخنگوی ارتش و سرهنگ تندرو، رئیس روابط عمومی ارتش، طی نشستی با مدیران رادیو معارف بر همکاری بیش از پیش این دو مجموعه تاکید کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این نشست خدمت در رادیو معارف را توفیق الهی دانست و با تشریح خدمات ارتش در عرصه‌های مختلف، انعکاس این خدمات در رسانه ملی به ویژه رادیو معارف را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این دیدار به برنامه‌های فرهنگی ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران  دارای سه وجهه و چهره است؛ چهره نظامی، معنویی و خدمت رسانی که در هر سه زمینه ایفای نقش می‌کند.

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به برگزاری و اقامه روزانه هزار نماز جماعت در واحدهای مختلف ارتش، درباره طرح فرهنگی مصباح و فعالیت بیش از دوازده هزار حافظ قرآن و برپایی بیش از هفت هزار کلاس قرآنی نکاتی را ارائه دادند.

مسعودکاویانی، سرپرست رادیو معارف در این دیدار ضمن خوش آمد به حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی و هیأت همراه به رادیو معارف به ظرفیت‌های گوناگون رادیو معارف برای پوشش فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و نقش ارتش را در به پیروزی رسیدن، تثبیت و حفظ انقلاب اسلامی‌بسیار مفید و موثر ارزیابی کرد.

سرپرست شبکه رادیویی معارف همچنین از آمادگی کامل این رسانه دینی برای تولید برنامه‌های مربوط به حوزه فعالیت‌های ارتش خبر داد.

امتیاز شما