امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مرور خاطرات دو کارگردان در چهل تیکه

مشاهده ۵۱۳
۱۳۹۸/۱۰/۲۹- ۱۱:۵۳

«مهدی فخیم‌زاده» و «داریوش فرهنگ»، کارگردان، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون، پنجشنبه و جمعه شب این هفته سوم و چهارم بهمن ماه ۹۸ مهمان برنامه «چهل تیکه» خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به نقل از ایسنا، «مهدی فخیم زاده» و «داریوش فرهنگ» کارگردان، بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون پنج شنبه و جمعه شب این هفته سوم و چهارم بهمن ماه ۹۸ در برنامه چهل تیکه روبروی محمدرضا علیمردانی خواهد نشست و از خاطرات دور و نزدیک خود خواهند گفت.

مهدی فخیم‌زاده ساخت دو سریال تلویزیونی «تنهاترین سردار» و «ولایت عشق» و همچنین بازی در نقش «عمربن سعد» در سریال «مختارنامه» را در کارنامه دارد. داریوش فرهنگ نیز نزد مخاطبان تلویزیون با ساخت سریال «سلطان و شبان» در یادها مانده است.

پیش از اینکه برنامه «چهل تیکه» با حضور «مهدی فخیم زاده» و «داریوش فرهنگ» پخش شود، این برنامه تلویزیونی با حضور فرهاد جم، مریم معترف، داود نمایند و حسین رفیعی از یکشنبه شب تا چهارشنبه شنبه روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

یکشنبه شب ۲۹ دی ماه فرهاد جم بازیگر سریال «همسران» به چهل تیکه خواهد آمد. مریم معترف بازیگر سینما و تلویزیون دوشنبه شب ۳۰ دی ماه مهمان چهل تیکه خواهد بود. سپس برنامه سه شنبه شب یکم بهمن ماه به داود نماینده گوینده رادیو و تلویزیون اختصاص دارد.

حسین رفیعی بازیگر و مجری تلویزیون نیز چهارشنبه شب دوم بهمن ماه به چهل تیکه خواهد آمد.

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی‌ سال‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

«چهل تیکه» از روز یکشنبه ۲۹ دی ماه تا جمعه شب ۴ بهمن ماه ۹۸ برنامه خود را در ساعت ۸:۳۰ شب از شبکه نسیم پخش خواهد کرد.

امتیاز شما