امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
به مناسبت روز غزه
به مناسبت روز غزه

نمایش ایستادگی و مقاومت فلسطینیان در «هیام» از شبکه الکوثر

مشاهده ۱۴۷
۱۳۹۸/۱۰/۲۹- ۱۳:۵۷
تعداد بازدید:147

فیلم سینمایی «هیام» با کارگردانی محمد درمنش، بازتابی از مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایت‎ها و ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی، از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «حسان» دانشجویی فلسطین الاصل و تبعه انگلستان برای ازدواج با دختر مورد علاقه‎اش «هیام» عازم اردوگاه «جنین» در فلسطین اشغالی است. او قصد دارد پس از ازدواج برای ادامه تحصیل و زندگی به انگلستان بازگردد. جشن عروسی آن‌ها در یک محفل کوچک اما گرم برگزار می‌شود.
با حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه، آنان که در حال خروج هستند در ایست و بازرسی نیروهای اشغالگر از یکدیگر جدا می‌شوند. با بازداشت حسان و با ادامه حملات خشونت‎بار صهیونیست‎ها به فلسطینی‌ها او زخمی می‌شود. حسان در دیدار مجدد با هیام پیشنهاد می‌دهد که زودتر از فلسطین خارج شوند و به انگلستان بروند اما با مخالفت هیام که تمایلی به ترک فلسطین ندارد به این نتیجه می‎رسند تا در کنار سایر مبارزان فلسطینی به جنگ با سربازان صهیونیستی ادامه دهند و....
جهاد سعد، ریم علی، کفاح الخوص، عابد فهد، سامر عمران، در فیلم «هیام» با تهیه‎کنندگی مهدی همایون‎فر نقش‎آفرینی کرده‎اند.
دوشنبه 30 دی ساعت 1، به وقت تهران فیلم سینمایی «هیام» در مدت زمان 100 دقیقه و محصول شبکه الکوثر، روی آنتن این شبکه می‎رود.

امتیاز شما