امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
نایب رئیس جماعت اسلامی‌پاکستان در بازدید از شبکه سحر:
نایب رئیس جماعت اسلامی‌پاکستان در بازدید از شبکه سحر:

جهان امروز تشنه حقیقت است/ رسانه‌های برون مرزی ایران منابع خبری مورد اعتماد پاکستان اند

مشاهده ۲۱۶
۱۳۹۸/۱۱/۰۱- ۱۲:۰۲
تعداد بازدید:216

نایب رئیس جماعت اسلامی‌پاکستان و جمعی از رهبران و مقامات بلند پایه نهادهای اسلامی‌پاکستان که برای تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به ملت و دولت ایران ، به کشورمان سفر کرده اند ، از معاونت برون مرزی صدا و سیما و کانال اردوی شبکه جهانی سحر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این بازدید داود اسکندری مدیرکانال اردوی شبکه سحر ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های شبکه سحر و برنامه‌های کانال اردوی این شبکه بین المللی گزارشی ارائه و بر لزوم همگرایی بین دو دولت ایران و پاکستان و بسط ارتباطات فرهنگی میان دو کشور ، همچنین تعامل رسانه ای گسترده دو جانبه تاکید کرد. او حضور رهبران احزاب و نهادهای اسلامی‌پاکستان در ایران را فرصتی مغتنم برشمرد که زمینه آشنایی هر چه بیشتر فعالان و شخصیت های موثر پاکستانی با فعالیت های رسانه ای ایران اسلامی را فراهم می آورد.

لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی‌پاکستان نیز گفت: جهان امروز با توجه به تحولات سریع و کثرت رسانه‌ها، تشنه حقیقت و به دنبال دریافت اخبار صحیح از رسانه‌های مستقل و آزاد اندیش است. در چنین شرایطی رسانه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منبع و مرجع انتشار و ارائه اخبار صحیح بوده و خلاف جریان رسانه‌های استکبار حرکت می‌کنند. وی با اشاره به شبکه جهانی سحر و کانال اردوی آن به عنوان رسانه مورد اعتماد و وثوق مردم پاکستان گفت: شبکه سحر ملجأ و منبع مورد اطمینان ما برای کسب اطلاعات دقیق و برپایه واقعیات است و با توجه به فعالیت مطلوب و قابل توجه دفتر نمایندگی صدا و سیمای ج. ا. ا. در پاکستان و فعالیت مثبت کانال اردوی شبکه سحر ، امید داریم که این شبکه و کانال اردوی آن هر روز موفق تر از روز پیش ظاهر شود. هیأت بلند پایه پاکستانی همچنین از استودیوی کانال اردوی شبکه بین المللی سحر بازدید کرده و از نزدیک در جریان چگونگی تهیه برنامه‌ها و پخش اخبار در کانال رادیو و تلویزیونی اردوی سحر قرار گرفتند.

علاوه بر لیاقت بلوچ نایب رئیس جماعت اسلامی‌پاکستان ، عارف حسین واحدی از رهبران نهضت جعفری پاکستان ، صفدر گیلانی از رهبران جمعیت علمای پاکستان ، ثاقب اکبر معاون دبیر کل شورای همبستگی ملی، مقصود احمد سلفی از روسای اهل حدیث پاکستان ، ناصر عباس شیرازی معاون سیاسی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین و رضیت بالله از رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان در این دیدار حضور داشتند.

امتیاز شما