امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برگزاری اولین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت در مشهد

مشاهده ۴۶۳
۱۳۹۸/۱۱/۰۱- ۱۶:۳۶

جشنواره تولیدات رادیویی زیارت در سه حوزه دین، معرفت، زیارت و ایجاد موج توانمندسازی در حوزه رسانه برای اولین بار در مشهد برگزار می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در نشست اعضای برگزاری اولین تولیدات جشنواره رادیویی این جشنواره را با اهدافی چون گسترش فرهنگ زیارت و برجسته‎سازی جایگاه اهل بیت (ع) و بالاخص ثامن‎الحجج حضرت علی‎بن‎موسی‎الرضا (ع) با ایجاد رقابت تخصصی بین برنامه‎سازان شبکه‌های استانی و شناسایی استعدادهای برتر در سطح کشور و انتقال تجربه‌های موفق و ارزیابی بهترین آثار برای نظام تشویقی و انگیزشی در فرایند تولید معرفی کرد.
محسن نصر پور جشنواره ملی رادیو زیارت را نخستین تجربه مراکز استان‌ها برای برگزاری یک جشنواره ملی دانست  که باید داوران در آن دقت و جامعیت لازم را لحاظ کنند و طرح هایی نو با ایده‌های جدید مد نظر داوران این جشنواره در آثار ارسالی باشد.
مدیر رادیو زیارت هم در این نشست گفت: جشنواره ملی رادیو زیارت در 6 حوزه برنامه‌های ساده، ترکیبی، نمایشی، خبر، فضای مجازی، موسیقی و پژوهش و نویسندگی ارزیابی می‌شود.
وی در ادامه گفت 700 اثر درباره پیاده‎روی اربعین حسینی (ع) و 500 اثر درباره شهید سلیمانی و 400 اثر دیگر تا کنون در بخش‎های جوان، زیارت و اقتصاد دریافت شده است.
هادی افشار صفوی گفت: علاقه‎مندان می‎توانند به آدرس www.ziarat.seda.ir وارد شوند و آثار خود را در این سامانه بارگذاری کنند تا کد رهگیری برای آن‎ها ارسال شود.

امتیاز شما