امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی امام جمعه یاسوج از تلاش‎ شبکه استانی دنا برای ترویج ارزش‎های دینی و اخلاقی

مشاهده ۴۰۶
۱۳۹۸/۱۱/۰۲- ۱۰:۰۹

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از تلاش‎های شبکه استانی دنا برای نشر و ترویج ارزش‎های دینی و اخلاقی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت‎الاسلام‎والمسلمین سید نصیر حسینی در دیدار با مدیرکل و مدیران صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویر احمد، نقش موثر صداوسیما را در مقابله با هجمه رسانه‎ای دشمنان یادآور شد و گفت: برنامه‌های فاخر تولید شده در رسانه ملی توطئه دشمنان در تضعیف ارزش‎های انسانی، انقلابی و دینی خنثی کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: بصیرت و بینش رسانه‎ای برنامه‎سازان رسانه ملی و استانی موجب شده تا این رسانه در تولید برنامه‌های معنوی و اخلاقی موثر و موفق باشد.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه رسانه ملی امروز در کنار روحانیون و مبلغان مذهبی مروج و نشر دهنده ارزش ‎های دینی است، گفت: تلاش‎های رسانه ملی و استانی در تولید و ترویج معارف اسلامی ستودنی و مایه افتخار همه ماست.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: تولیدات رسانه‎ای شبکه استانی دنا با موضوع مباحث دینی و اخلاقی نشان از بصیرت و علاقه‎مندی مدیران و برنامه‎سازان این شبکه به گسترش و نشر ارزش‌های دینی است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‎الاسلام سید نصیرحسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج گفت: تلاش کرده‎ایم  در تبیین راهبردهای صداوسیمای مرکز استان همواره از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان استفاده کنیم و رسانه استانی با استفاده از همه ظرفیت‎های خود در خدمت تحقق اهداف و برنامه‌های نماینده ولی فقیه برای پیشرفت استان است.
رئوف به تلاش برنامه‎سازان رسانه ملی و شبکه استانی برای تنویر افکار عمومی و افزایش معارف دینی جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه ملی با 150 شبکه ملی، فراملی و استانی به دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با اشاره به نتایج نظر سنجی پاییز امسال گفت: با تلاش‎های صورت گرفته برای  تثبیت مرجعیت رسانه ملی در استان، میزان مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی شبکه استانی دنا 76درصد و مخاطبان برنامه‌های رادیویی 39 درصد بوده است که با این روند سیر صعودی نسبت به فصل‎های پیش، نشان‎دهنده افزایش میزان مخاطبان و اعتماد آن‎ها به شبکه استانی است.
وی به تلاش بی‌وقفه گروه‌های برنامه‎ساز در حوزه‌های تولیدی این شبکه اشاره کرد و گفت: تولید سالانه بیش از 5 هزار ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی در کنار پوشش مناسبت‌های دینی و مذهبی با هدف تقویت بینش عمومی و معرفت افزایی در دستور کار شبکه استانی دنا قرار دارد.
در پایان این دیدار پرچم متبرک به حرم‎های مطهر عتبات عالیات که در برنامه تلویزیونی «مسیر عاشقی» در ایام اربعین حسینی به امضای جمع زیادی از مردم رسیده بود به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج اهدا شد.

تصاویر

امتیاز شما