امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

نیروی انسانی، مهمترین دارایی هر سازمان

مشاهده ۳۷۷
۱۳۹۸/۱۱/۰۳- ۱۵:۵۲

مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی در گردهمایی قائم مقام‌های مراکز استان‌ها گفت: برای غلبه بر جنگ نرم دشمن، تنها راهی که پیش‌روی مدیران رسانه ملی قرار دارد، توانمندسازی سازمان و کارکنان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن نصرپور، مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی در گردهمایی قائم مقام‌های مراکز استان‌ها، با اشاره به اینکه چالش اصلی میان ادارات و سازمان‌ها، چالش نیروی انسانی توانا و دانا است، گفت: به منظور غلبه بر شرایط پیچیده و حساس مانند شرایط کنونی که جنگ نرم همه جانبه‌ای بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیده شده، تنها راهی که پیش‌روی مدیران رسانه ملی قرار دارد، توانمندسازی سازمان و کارکنان و کارشناسان آن است.

او با بیان اینکه مهمترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن است، ادامه داد: داشتن نیروی انسانی توانا و کارآمد، منافع بسیار زیادی برای سازمان‌ها از جمله صداوسیما به دنبال خواهد‌داشت.

مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی، با اشاره به ظرفیت‌های خراسان رضوی گفت: از جمله پتانسیل‌های خراسان رضوی شامل 7 درصد مساحت ایران، 8 درصد جمعیت کشور، تنوع اقلیمی، برخورداری از طیف گسترده‌ای از محصولات گرمسیری و سردسیری، گیاهان دارویی و فرآورده‌های دامی، وجود معادن غنی و ذخایر گاز طبیعی است.

نصرپور افزود: وجود بابرکت مضجع شریف رضوی و ورود بیش از  سی میلیون نفر زائر و گردشگر داخلی و خارجی در سال به مشهد مقدس و خراسان رضوی، این استان را کانونی برای نشر معارف اهل‌بیت و جریان‌سازی فرهنگی در کل کشور و چه‌بسا فراتر از مرزهای جغرافیایی کرده‌است. همچنین خراسان رضوی از زمینه‌های مناسب توسعه گردشگری مذهبی و صنعتی و ظرفیت‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و طبیعی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی و معاون امور استانها، توجه به مناسک‌سازی معطوف به معارف اصیل اسلامی، تشویق به بهره‌برداری بهینه از فضای مجازی، پرداختن به موضوعات اولویت‌داری چون مسئله جمعیت، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، خرید کالای ایرانی، حمایت از رونق تولید، ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی، میدان دادن به هنرمندان جوان، مومن و انقلابی، ظرفیت‌سازی و استفاده از قابلیت‌های بومی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان از جمله محورهایی است که می‌تواند مورد توجه قائم مقام‌های صد‌اوسیمای مراکز استان‌ها قرار بگیرد.

امتیاز شما