امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شبکه اترک

مشاهده ۳۵۱
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۱:۰۰

«در سوگ یاس» و «اشک سرخ» عنوان ویژه برنامه‌‏هایی است که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از شبکه اترک پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک با برنامه «در سوگ یاس» شنوندگان و دوستداران اهل بیت(ع) را همراهی می‌کند. در این برنامه تلاش می‌شود تا سبک زندگی حضرت زهرا (س) و فرایند الگوپذیری مردم از شخصیت بانوی دو عالم تبیین و ابعاد سیاسی و اجتماعی زندگی حضرت فاطمه (س) بررسی شود. 

مداحی و گفت‌وگو با ذاکران اهل بیت(ع)، ارتباط با شهرهای مذهبی، گزارش از هیات مذهبی، برگی از زندگی(معرفی شهید گمنام)، معرفی کتاب درباره حضرت زهرا(س)، شعر شاعران با موضوع حضرت فاطمه(س)، حدیث خوبان، کلام بزرگان، مصاحبه، موسیقی و ... از بخش‌‏های برنامه است. تهیه‌کنندگی برنامه «در سوگ یاس» بر عهده زهرا تیمورزاده است که با گویندگی اعظم صادقی، 9 بهمن، مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت 9 به مدت 90 دقیقه از صدای اترک پخش می‌شود.

همچنین سیمای اترک با برنامه «اشک سرخ» مهمان مخاطبان و عزاداران خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌شود. در این برنامه کارشناسان مذهبی، ضمن معرفی ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س)، وقایع دوران حیات ایشان را بررسی و به نقش پررنگ آن حضرت درخصوص آماده کردن افکار مسلمانان برای امامت حضرت علی (ع) و همراهی و کمک به امام خویش می‌پردازند. 

مداحی و گفت‌وگو با ذاکران اهل بیت(ع)، ارتباط با شهرهای مذهبی، گزارش از هیات مذهبی، تفسیر سوره کوثر، تلفن و پیامک ‌های مردمی و ... از بخش‏ های مختلف برنامه است.

تهیه‌کنندگی برنامه «اشک سرخ» بر عهده محمد اسپیگی است که از 7 تا 10 بهمن از ساعت 21 به مدت یک ساعت به صورت زنده از سیمای اترک روی آنتن می‏ رود.

تصاویر

امتیاز شما