امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت حضرت زهرا(س)

مشاهده ۲۳۶
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۲:۵۲

صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با تدارک ویژه برنامه‌هایی در ماتم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مردم عزدار استان همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «بانوی بی‌نشان» عنوان ویژه‌برنامه سیمای جهان‌بین همزمان با شهادت دخت گرامی نبی‌اسلام است که به تبیین خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن حضرت در جامعه و خانواده می‌پردازد. کارشناسی با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) و سبک زندگی ایشان به عنوان الگویی برای بانوان، معرفی زنان شاخص و نمونه، معرفی مراکز خیریه در استان، دلنوشته، شعرخوانی، مداحی و مرثیه‌سرایی، حدیث و ... از آیتم‌های برنامه است.

برنامه «بانوی بی‌نشان» به تهیه‌کنندگی طیبه اسماعیلی و اجرای احمد باقری، از دوشنبه 7 بهمن به مدت چهار شب از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود.

ویژه برنامه «در سوگ یاس» به تهیه‌کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری فاطمه رفیعی، در روز شهادت از ساعت 9 تا 11 به معرفی جلوه‌های مختلفی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله اخلاق، دینداری، ولایتمداری و معرفی ایشان به عنوان الگو و اسوه زنان مسلمان می‌پردازد. این برنامه با آیتم‌های شعرخوانی در مدح و ثنای ام‌ابیها، موسیقی‌های مناسبتی، صدف، بحث کارشناسی با موضوع تفسیر خطبه فدک و سوره کوثر، معرفی کتاب و گزارش از رادیو جهان‌بین شنیده می‌شود.

تولید دو گزارش و تیزر با موضوع شهادت حضرت زهرا(س)، ارتباط زنده با مشهد مقدس در بخش‌های خبری در شب شهادت، اطلاع‌رسانی درخصوص برگزاری آیین‌های عزاداری و پوشش مراسم عزاداری و سوگواری‌های مردم نقاط مختلف استان از اقدامات معاونت خبر مرکز به این مناسبت است.

امتیاز شما