امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

منتظر «مناظره تهران» باشید

مشاهده ۲۲۸
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۲:۵۳

بسیج صداوسیما برنامه «مناظره تهران» را با هدف بررسی دغدغه‌های اصلی مخاطبان در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در دست تولید دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، قالب اصلی این برنامه، مناظره چالشی است. موضوعات یا همان گزاره‌ اصلی برنامه، بر اساس پژوهش‌های ویژه صورت‌گرفته توسط شورای محتوایی یا همان اتاق فکر برنامه تعیین می‌شود و همه‌ ابعاد و جوانب آن به دست مجری برنامه داده می‎شود تا میهمانان را وارد چالش کند.
در این برنامه، مجری، میهمانان را با نگاه‎های کاملا متضاد به چالش می‌کشد , رویکرد این برنامه چندصدایی است. تمرکز «مناظره تهران» بر روی افراد نیست، بلکه بدون توجه به پیشینه‌ افراد، روی آرای آنان تمرکز دارد. مدعوین صرفا به دفاع از یک راهکار، مسیر یا گزاره می‎پردازند و بر این اساس، در نسبت با گزاره‌ اصلی هر برنامه و میزان صاحب‎نظر بودن آنان در آن حوزه مشخص، انتخاب و دعوت می‌شوند.
به این ترتیب، میهمانان «مناظره تهران» را شخصیت‌های برجسته، چهره و مشهور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی منتقدان و روزنامه‌نگاران مطرح شکل می‌دهند.
این برنامه در 26 قسمت 58 دقیقه‌ای به همت بسیج صداوسیما و به تهیه‌کنندگی برادران ارجمندی مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند و به زودی ضبط آن آغاز و پخش می‎شود.

امتیاز شما