امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه های صداوسیمای مرکز سمنان به مناسبت دهه فجر و انتخابات

مشاهده ۳۷۰
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۳:۱۹

صداوسیمای مرکز سمنان ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخاباتی این مرکز را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه سیمای مرکز سمنان به مناسبت دهه فجر 98 به شرح زیر است:
«کاروان تولید و افتخار» ویژه برنامه‎ای است که در 12 قسمت 60 دقیقه‌ای با توجه به عنوان سال از محل کارخانجات و مراکز تولیدی استان تهیه و پخش می‌شود.
«حماسه حضور» نیز دیگر ویژه برنامه زنده است که شب 22 بهمن، به‎صورت زنده به مدت 60 دقیقه پخش می‎شود و همین برنامه از ساعت 8:30 روز 22 بهمن هم تا ساعت 12 به‎صورت زنده انعکاس دهنده حضور مردم جای جای استان در راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن است.
10 فیلم سینمایی، 30 نماهنگ، 7مستند تامینی، 4مستند تولیدی، 13 قسمت سریال، گزیده بیانات مقام معظم رهبری و پرداختن به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در برنامه‌های روتین، دیگر اقدامات سیمای مرکز سمنان در دهه فجر امسال است.

برنامه‌های صدای مرکز سمنان به مناسبت دهه فجر در دو بخش اختصاصی و رویکردی تقدیم مخاطبان می‎شود. تعدادی از برنامه‌های صدای مرکز سمنان اختصاصا به مناسبت دهه فجر تولید شده‎اند مانند: «کاروان انقلاب»، «بی واسطه»، «شمس جاوید»، «مستند خیابان امام»، «نمایش رادیویی ایوار»، «نمایش رادیویی ضمانت»، «حدیث حماسه» و برخی برنامه‌های روتین هم که در طول سال تهیه و پخش می‌شوند در این دهه به این موضوع می‎پردازند.

برنامه‌های فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سمنان به مناسبت فجر چهل‎ویکم نیز شامل 10 قسمت موشن گرافیک با عنوان شرح پیروزی، رویدادهای انقلاب اسلامی در استان سمنان، 4 مورد اینفو گرافیک، 5 مورد نماهنگ، 40 مورد پادکست‎های تصویری با عنوان «حدیث حماسه» مربوط به خاطرات انقلاب اسلامی‌ به روایت حجت‎الاسلام سیدحمید روحانی، 12 مورد پوستر و عکس نوشت و استوری اینستاگرام، 3 مورد کاریکاتور، راه‌اندازی پویش مردمی «بهمن تماشایی» با هدف به تصویر کشیدن حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن در نقاط مختلف شهری و روستایی استان، تولید یک تیزر و یک موشن گرافیک ویژه فراخوان پویش، تولید حداقل 2 نماهنگ «پویش بهمن تماشایی» از تصاویر ارسالی مردم برای انتشار در فضای مجازی و شبکه استانی همچنین مناسب سازی عکس‎های ارسالی برای نمایش در رادیونما، همچنین انتشار تیزر ویژه برنامه‌های صدا، سیما و گزارش‎های خبرگزاری مرکز در فضای مجازی، تقطیع و مناسب سازی همین ویژه برنامه‌ها و موارد اقتضایی دیگر است.

برنامه‌های معاونت خبر صداوسیمای مرکز سمنان در دهه فجر هم شامل پوشش خبری آغاز برنامه‌های دهه فجر با گلباران مزار شهدا، پوشش خبری افتتاح طرح‎ها در شهرها وروستاها، انعکاس خبری حضور مسئولان و استاندار در شهرستان‌ها برای افتتاح طرح‎ها و دیدارهای مردمی و شرکت در مراسم دهه فجر، پوشش خبری ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری ورزشی استان، پوشش خبری برنامه‌های گرامیداشت یادواره شهدا و ایام دهه فجر درمساجد، پایگاه‎های بسیج مدارس و دانشگاه‎ها و پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای مختلف استان است.

برنامه‌های مرکز سمنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی‌

این مرکز برای انتخابات پیش رو، برنامه‌هایی را از ماه‌ها قبل شروع کرده و ویژه برنامه‌هایی هم در دست تولید و پخش دارد. تاکنون در برنامه‌های روتین با موضوع اجتماعی مانند «نگاه امروز»، «شب‎های نقره‎ای»، «صبح‎بخیر قومس»، «بی‎واسطه» و «زندگی سلام» به این موضوع پرداخته شده است و در روزهای آینده هم این روند ادامه دارد.

ویژه برنامه «حق و تکلیف» در سیمای مرکز سمنان هم از برنامه‎ای ویژه این مرکز به مناسبت انتخابات است. این برنامه در 12 قسمت آماده شده و از سیمای مرکز سمنان در حال پخش است.

همچنین در برنامه‌های «با نمایندگان»، «با ورزش»، «به وقت جوانی»، «پرسمان هفته»، «در شهر»، «رویش»، «زیر یک سقف»، «شب چراغ» هم از ماه‌های قبل به این موضوع پرداخته می‌شود.

تولید موشن‎گرافی با عنوان «انتخاب درست»، دوربین مخفی، ویدئو کامنت، موشن‎گرافی، مستند گزارشی، تهیه پوستر با عنوان (معیار) برای اینستاگرام و کاریکاتور نیز از برنامه‌های فضای مجازی مرکز سمنان به‌شمار می‎آیند.

امتیاز شما