امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت دهه فجر از صدا‌وسیمای فارس

مشاهده ۲۸۹
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۳:۴۸

صدا‌وسیمای مرکز فارس ویژه برنامه‌هایی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای فارس با پخش «ویژه برنامه روز 22 بهمن» در یک قسمت 180 دقیقه‌ای، مراسم راهپیمایی مردم شیراز و شهرستان‌ها در 20 نقطه استان را به‌صورت زنده منعکس می‌کند.

برنامه‌های «صبح انقلاب» در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای با محور گفت‌وگو با مبارزان دوران انقلاب در شهرستان‌های فارس، «کاشانه مهر» در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای با موضوع نقش خانواده‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی، «دستاورد» در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای با رویکرد گفت‌وگو با مدیران ارشد استان درخصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در فارس، «در شهر» و «گزارش روز» در 15 قسمت با گزارش افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر، «بانک آزادی» در 13 قسمت با موضوع جوان دهه 70 و 80 و نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی و ... نیز در ایام دهه فجر از سیمای فارس پخش می‌شود.

همچنین برنامه‌های «کلام امام خمینی»، «نورهدایت»، «مردی برای فردا»، «قاب ماندگار»، «آیین بیداری»، «به روایت دریا» و «با کاروان» و مستند‌های «روزهای ماندگار»، «هزارفامیل»، «تا سقوط»، «بازیگران»، «در برابر طوفان»، «شیراز 57»، «فارس در گذر زمان»، «انقلاب مسجد»، «سرود 22 بهمن»،  داستانی غدیر و ...  از دیگر برنامه‌های سیمای فارس به این مناسبت است.

صدای مرکز فارس هم با پخش برنامه‌های «بوی بهار» در یک قسمت 210 دقیقه‌ای، «روز خوب پیروزی» در یک قسمت 210 دقیقه‌ای ویژه پوشش مراسم راهپیمایی 22 بهمن، «محله انقلاب» در 7 قسمت 35 دقیقه‌ای، «فجر آفرینان» در 10 قسمت با معرفی و گفت‌وگو با چهره‌های انقلابی استان، «کوچه باغ انقلاب» و پخش ترانه‌های درخواستی انقلابی، «رادیو انقلاب» در 10 قسمت، «شهر دانش» با موضوع دستاورهای علمی استان در طول 4 دهه از حیات انقلاب و «چراغ راه» در دهه فجر شنوندگان را همراهی می‌کند.

«قافیه‌های بهمن» در 10 قسمت به صورت مشاعره شعرهای انقلابی و حماسی، «نغمه‌های ماندگار» ، «کوچه خاطره» با محور معرفی شهدای انقلاب در استان، «میزگرد هفته»، «شب چراغ» ویژه پوشش جشنواره فیلم فجر، «سلام آباد» در 5 قسمت 30 دقیقه‌ای با رویکرد پوشش خدمات چهاردهه انقلاب در روستاها، «ایل بونگ» با معرفی خدمات انقلاب در زندگی عشایری، «روایت انقلاب» در 10 قسمت با موضوع روزشمار انقلاب در استان فارس، «مسابقه ویژه» با بخش های انقلابی در 10 قسمت، «مغناطیس» با موضوع گفت‌وگو با نوجوانان سال 57 و ... از دیگر برنامه‌های رادیو در این ایام است.

تهیه 10 مستند خبری درخصوص نقش استان فارس در انقلاب اسلامی، آماده سازی تیم‌های خبری در شهرستان‌ها و مرکز استان برای پوشش برنامه‌های دهه فجر به تعداد 70 تیم خبری، برنامه‌سازی برای پوشش خبری راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن، مصاحبه با اقلیت‌های مذهبی در شیراز درباره راهپیمایی 22 بهمن، دعوت از کارشناسان و مدیران ارشد استان در برنامه‌های خبری و ... از  برنامه‌های واحد خبر مرکز فارس در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

امتیاز شما