امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

واکاوی راهبرد جدید ایران در بیرون راندن آمریکا از غرب آسیا

مشاهده ۲۱۷
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۵:۰۷

راهبرد جدید ایران در بیرون راندن آمریکا از منطقه غرب آسیا در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی نقد و واکاوی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه، به ابعاد این راهبرد که شامل روشنگری مردم منطقه برای اخراج نظامیان آمریکایی از کشورهایشان است، پرداخته می‌شود.
   در بخش دیگری از این برنامه، ضمن اشاره به تظاهرات عراقی‌ها و درخواست آن‎ها برای خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان، موضوع نقش برآب شدن رویای آمریکا برای نفوذ هر چه بیشتر در منطقه پس از ترور سردار سلیمانی به بحث و بررسی گذاشته می‎شود. این برنامه در ادامه به بحث و گفت‎وگو درخصوص پاسخ کوبنده ایران به آمریکا در پی ترور سردار سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عین الاسد عراق می‌پردازد.
 اتحاد مردم ایران پس از شهادت سردار سلیمانی به نشانه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی و آشکار شدن نقش سپاه قدس در جلوگیری از نفوذ داعش و سایر گروه‌های ضد ایرانی به داخل خاک ایران نیز از دیگر موضوعات قابل بررسی در این برنامه است.
«ایران امروز» به تهیه‎کنندگی یوسف پور انوری و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:05 بامداد چهارشنبه 9 بهمن از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 5، 12 و 17 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 7 و 20 و جمعه ساعت 16:00روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما