امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت زهرا(س) از شبکه‌ رادیویی ورزش

مشاهده ۱۳۳
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۵:۴۲

شبکه‌ رادیویی ورزش در سوگ شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه‌برنامه‌های متعددی را برای شنوندگان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «حریم یاس» با حضور کارشناسان مذهبی و ورزشکاران، به سیره حضرت زهرا(س) می‌پردازد. معرفی کتاب، مداحی و مصاحبه با ورزشکاران متوسل به ائمه اطهار و موفق از بخش‌های برنامه است. برنامه«حریم یاس»به تهیه‌کنندگی سحر مستدام و گویندگی معصومه ریاحی، 8 بهمن ساعت 21 ، به ده صفت آن حضرت که مبین پاکی ایشان است مثل مطهره، طاهره، زکیه و ... می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی محسن جوادی و با اجرای اختر زورقچیان، 9 بهمن ساعت 21، به موضوع توسل ورزشکاران به حضرت زهرا(س) و نیز نقش مادران و همسران در ترویج ورزش در خانواده و علاقه‌مندی فرزندان به تحرک و ورزش و نشاط و ... اختصاص دارد.

برنامه«گل یاس» 9 بهمن، روز شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت 10 تا 11:30 با سوگوراران همراه می‌شود. آرام، کارشناس قرآنی، حجت‌الاسلام باقریه، رئیس کل خادمین حرم حضرت امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام دکتر اسدا... رضی، مدرس حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ شهر تهران بزرگ و امام جمعه ورامین، خلیل شفیعی و محمدعلی بهمنی، شعرای آیینی در برنامه حضور دارند.  معصومه کیانی، گزارشگر رادیو نیز در این ویژه برنامه با سه بانوی بنام ورزش ایران زهرا نعمتی، زهرا کیانی و زهرا خواجوی گفت‌وگو می‌کند. برنامه«گل یاس» به تهیه‌کنندگی محسن افضلی و اجرای شهریار شهریاری و بتول مرادی از رادیو ورزش پخش می‌شود.

امتیاز شما