امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرودگاه امام ادعای معاون وزیر بهداشت را رد کرد / تاکید بر اصالت تصاویر پخش شده از رسانه ملی

مشاهده ۵۹۸
۱۳۹۸/۱۱/۰۷- ۱۵:۵۵

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهارات علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت مبنی بر ساختگی بودن تصاویر پخش شده از رسانه ملی درباره غربالگری مسافران در فرودگاهی امام خمینی را کذب خواند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جوابیه‌ای، اظهارات علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت را که تصاویر پخش شده از نحوه غربالگری مسافران پروازهای ورودی به فرودگاه امام برای مقابله با ویروس کرونا از رسانه ملی را غیرواقعی و ساخته صدا و سیما خوانده بود، تکذیب و اصالت تصاویر را تایید کرد. این شرکت اعلام کرد سخنان معاون وزیر بهداشت از روی بی‌اطلاعی و خلاف واقع است.

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با تاکید بر اینکه شخص حاضر در تصاویر که به غربالگری و تب سنجی مسافران مشغول است، از همکاران پر تلاش و متخصص پایگاه بهداشت مرزی مستقر در این فرودگاه است، در بیانیه خود اعلام کرد: متاسفانه معاون وزیر بهداشت علاوه بر نادیده گرفتن زحمات همکاران ما در شهر فرودگاهی، از روی بی‌اطلاعی، کارمند با سابقه و خوشنام خود را نیز نادیده گرفته است.  

در این جوابیه همچنین در واکنش به اظهارات معاون وزیر بهداشت مبنی بر اینکه تصاویر غربالگری مربوط به پرواز چین نبوده، آمده است: جهت اطلاع آقای رئیسی باید یادآور شویم که بر اساس حس مسئولیت کارکنان پایگاه بهداشت مرزی، علاوه بر مسافران چین، مسافران پروازهای پر تردد مثل دوبی و استانبول را نیز غربالگری می‌کنند.

در این جوابیه همچنین عنوان شده، فیلمی‌ که معاون وزیر بهداشت غیر واقعی دانسته، توسط همکار وی در پایگاه بهداشت مراقبت مرزی مستقر در فرودگاه امام و همزمان با حضور خبرنگار و عوامل شبکه خبر ضبط شده است.

امتیاز شما