امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز اصفهان

مشاهده ۴۲۱
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۰۸:۴۴

صداوسیمای مرکز اصفهان به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های متنوعی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جنگ«چهارباغ» در قالب 10 برنامه 80 دقیقه‌ای در دهه فجر هرشب ساعت 21:15، ویژه برنامه«هشتک باهم» در 6 قسمت 15 دقیقه‌ای، برنامه«اصفهان امروز» هر روز یک باکس ویژه دهه فجر، موشن‌گرافیک«بلوغ نور» در قالب 10 قسمت، ویژه برنامه«پرانتز» همراه با مخاطبان جوان در قسمت 50 دقیقه‌ای، مینی‌سریال«محرمانه در باران» در 5 قسمت 35 دقیقه‌ای، سریال«انقلاب زیبا»، پخش مستندهای مرتبط، دو قسمت برنامه پزشکی«سیب» با موضوع توانمندی‌های حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب و پوشش نمایشگاههای ویژه دهه فجر در برنامه «بوستان فرهنگ» و ... از جمله برنامه‌های شبکه اصفهان در دهه فجر است.

ویژه برنامه«صدای انقلاب» هر روز در دهه فجر، مسابقه رادیویی، ویژه برنامه«آوای فجر انقلاب» و پخش سرودهای انقلابی به مدت ۳۰ دقیقه، میان برنامه‌ها و آیتم های فجر و دستاوردهای انقلاب در برنامه‌های روتین از پیش‌بینی‌های رادیو اصفهان در این ایام است.

تولید 20 گزارش تولیدی و مستند خبری با رویکرد دستاوردهای شاخص استان، تهیه 10 گزارش براساس تقویم دهه مبارک فجر و متناسب با روزهای نامگذاری شده و پخش در همان روز، انعکاس فعالیت‌ها و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کمیته‌های ستاد دهه مبارک فجر برای هرچه بهتر برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌ریزی برای پوشش رویدادهای خبری به ویژه افتتاح طرح‌های مهم در استان از برنامه‌های واحد خبر مرکز در دهه فجر است.

تصاویر

امتیاز شما