امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر از رادیو ورزش

مشاهده ۱۵۱
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۰:۰۳

تقابل تیم‌های «تراکتور تبریز و ذوب آهن»، «استقلال و نفت مسجدسلیمان» و «پرسپولیس و تراکتور» و ... در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران، دو تیم تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان، جمعه 11 بهمن ساعت 15:15 در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار از شبکه رادیویی ورزش روی آنتن می‌رود.

گفتنی است همزمان با این دیدار 3 بازی پارس جنوبی جم با گل گهر سیرجان، پیکان با شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران با سایپا به صورت لحظه به لحظه از رادیو ورزش پخش می‌شود. احمدرضا طاهری و آرش اسدی به ترتیب تهیه‌کننده و گوینده این گزارش زنده خواهند بود.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی سخت و حساس، 12 بهمن ساعت 15 در آبادان میهمان تیم صنعت نفت می‌شود. گزارش این بازی به تهیه‌کنندگی وحید شهریور رحیمی و گویندگی هوتن خداپرست از شبکه رادیویی ورزش پخش می‌شود.

در یکی از بازیهای مهم هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم استقلال شنبه 12 بهمن ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تهران، میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود که از شبکه رادیویی ورزش شنیده می‌شود. یوسف فرجی، تهیه‌کننده، مهدی نیلاش، گوینده و خسرو والی زاده گزارشگر این بازی هستند.

امتیاز شما