امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت دهه فجر در صدا‌وسیمای مرکز خلیج فارس

مشاهده ۲۲۹
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۰:۰۶

صداوسیمای مرکز خلیج فارس به‌ مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، با ویژه برنامه‌های مختلفی همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «فجر انقلاب» با آیتم‌های گزارش، مسابقه، نمایش، سرود، میزگرد، گفت‌وگو و مصاحبه، در دهه فجر هر روز ساعت 21 از سیمای خلیج فارس پخش می‌شود. همچنین برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برنامه به تصویر کشیده‌ می‌شود. برنامه «از اون روزها» به تهیه‌کنندگی ونوس امیری در 12 قسمت 20 دقیقه‌ای، با بخش‌های مصاحبه با انقلابیون و مبارزان استان و بیان خاطرات انقلاب روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی «درشهر» نیز در 10 قسمت 10 دقیقه‌ای، به تهیه‌کنندگی عبدالله رشیدی با مسئولان کشوری و لشکری گفت‌وگو و پیشرفت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان هرمزگان را منعکس می‌کند. برنامه «شهر من» به تهیه‌کنندگی عبدالله رشیدی در 15 قسمت 15 دقیقه‌ای از سیمای خلیج فارس تقدیم مخاطبان می‌شود. گزارش از جشن‌های مردمی و مصاحبه با مردم و نشان دادن حال و هوای دهه فجر در استان و مصاحبه با صنوف مختلف و آحاد مردم از بخش‌های این ویژه برنامه است.

برنامه «کیله» به تهیه‌کنندگی  عبدالله رشیدی، با دعوت از مسئولان استانی به شرح افتتاحیه‌ها و پروژه‌های استانی و پیشرفت‌ استان بعد از انقلاب می‌پردازد.

همچنین برنامه «سرپناه» در 5 قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی صدرزاده، روزهای زوج تقدیم بینندگان هرمزگانی می‌شود. این برنامه دعوت از انقلابیون و خانواده‌ها و دورهمی نسل سوم و چهارم انقلاب در کنار هم را در دستور کار دارد.

ویژه برنامه صبحگاهی «گاه گمون» به تهیه‌کنندگی محمد عوض‌پور در 5 قسمت در ایام دهه مبارک فجر از سیمای خلیج فارس پخش می‌شود. دعوت از انقلابیون و مبارزان انقلاب، خوانندگان و هنرمندان و گزارش از جشن‌ها در سطح شهر و شهرستان‌های استان از بخش‌های برنامه است.

برنامه کودک «پرپروک» به تهیه کنندگی خانم سالاری، روزهای زوج در ایام دهه فجر به انعکاس جشن‌های مدرسه و بازخوانی سرودهای انقلابی می‌پردازد.

«روز حماسه» به تهیه‌کنندگی معصومه ناصری، ویژه برنامه رادیو خلیج فارس در روز 22 بهمن است که به انعکاس راهپیمایی 22 بهمن در استان هرمزگان خواهد پرداخت. موسیقی، گزارش و سخنرانی رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) درباره پیروزی انقلاب اسلامی از بخش های برنامه است.

مسابقه «فجرآورد» به تهیه‌کنندگی فتانه گیلیاردی در ایام دهه فجر از رادیو خلیج فارس پخش می‌شود. آشنایی مخاطبان با آنچه در سال 57 گذشت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از رویکردهای این برنامه است.

همچنین برنامه «فجرماندگار» به تهیه‌کنندگی امیرارسلان خوبیاری، با حضور افراد موثر در انقلاب شنوندگان را همراهی می‌کند. نمایش، گزارش و بیان دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های نظام در چهل و یک ساله گذشته، از آیتم‌های برنامه است که در دهه فجر هر روز ساعت 18 از صدای خلیج فارس شنیده می‌شود.

«بچه‌های انقلاب» دیگر ویژه برنامه صدای خلیج فارس به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی است که به صورت مجله ای توسط نوجوانان اجرا می‌شود. موسیقی و ترانه، انقلاب و خاطره، آنونس و امروز چه خبر از جمله بخش‌های این ویژه برنامه را تشکیل می‌دهد که در 4 قسمت 20 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی خدیجه میرزا اسماعیلی تولید شده است.

معاونت خبر مرکز نیز پوشش تصویری، انعکاس خبری جشن‌ها و مراسم‌های ایام دهه فجر و نیز افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در سطح استان را در دستور کار دارد.

امتیاز شما