امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

صدا‌‌وسیمای کرمان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مشاهده ۳۷۹
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۰:۴۶

صدا‌وسیمای مرکز کرمان در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با ویژه برنامه‌های متنوعی، شکوه و بزرگی انقلاب اسلامی را به تصویر می‌کشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «جنگ فجر» با هدف بازخوانی انقلاب اسلامی، قدردانی از مبارزان انقلابی در استان و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر ساعت 21 از سیمای کرمان پخش می‌شود. گزارش مردمی، خاطرات انقلاب، کلیپ و وله صحبت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز شمار انقلاب، معرفی نخبگان استان و ... از آیتم‌های این برنامه است.

ویژه برنامه «جشن آزادی» نیز در روز 22 بهمن، با اطلاع‌رسانی از مسیر راهپیمایی، گزارش مردمی، پخش راهپیمایی به صورت زنده، از ساعت 7 صبح به مدت 7 ساعت تقدیم بینندگان کرمانی می‌شود.

همچنین سیمای کرمان در برنامه‌های «زندگی زیباست» «انقلاب در استان» ، «گفت‌وگوی ویژه» ، «روستا به روستا»، «تازه شو»، «در شهر»، «پلکان» ، «ستاره‌ها» ، «ره عشق» و تله فیلم‌های تأمینی، چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

صدای مرکز کرمان نیز با چندین ویژه برنامه به استقبال ایام‌الله دهه فجر می‌رود.

برنامه «رادیو انقلاب» هر روز از ساعت 18 به مدت 55 دقیقه، با بخش‌های متنوعی روزهای خاطره‌آفرین بهمن 57 را تداعی می‌کند. گزارش، نقل خاطرات دوران انقلاب اسلامی، ارتباط با خبرنگاران شهرستان‌ها و انعکاس جشن‌های انقلاب، مباحث کارشناسی و تحلیل مسائل انقلاب، شعارهای انقلابی و مسابقه از بخش‌های برنامه است.

گفتنی است برنامه «فجرماندگار» با  هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهداء و ارزش‌های انقلاب و آشنایی با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، 22 بهمن از ساعت 8:30 به مدت 3 ساعت پخش می‌شود.

خبرگزاری مرکز کرمان هم با تدارک برنامه‌های متنوع خبری از جمله پوشش خبری ویژه رویدادهای دهه فجر در سطح استان با همکاری خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، گزارش از چهره‌های انقلابی استان، مصاحبه‌های مردمی‌ با موضوع پیروزی انقلاب و 22بهمن و ... دهه فجر را گرامی می‌دارد.

امتیاز شما