امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رادیو ایران در سوگ بانوی دو عالم

مشاهده ۱۸۲
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۱:۱۵

رادیو ایران در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه‌های«باغ ارغوان»، «عشق نام دیگر توست»، «نوبت نوا»، «دور عاشقان» و ... را تقدیم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «باغ ارغوان» روز سه شنبه 8 بهمن ساعت 15، نواها و نغمه‌های متناسب با شهادت حضرت زهرا(س) را با اجرای مریم نشیبا پخش می‌کند.

«عشق نام دیگر توست» ویژه برنامه دیگری است که به موضوع سبک زندگی فاطمی در حوزه اخلاق به صورت کاربردی می‌پردازد. این برنامه 7 و 8 بهمن با اجرای حامد نجم‌الهدی و نسیم رفیعی و کارشناسی مهدی رستمی ساعت 17:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

برنامه «نوبت نوا» نیز در روز شهادت حضرت فاطمه(س) ساعت 20 ، نغمه‌های سوگواری برای شهادت حضرت فاطمه(س) را روی آنتن می‌برد.

برنامه «دور عاشقان» به داشتن الگو در زندگی با نگاه به سیره حضرت فاطمه(س) اشاره می‌کند، این برنامه با اجرای مهدی طهماسبی و کارشناسی جواد سرکارپور، 8 و 9 بهمن بعد از خبر ساعت 23 از رادیو ایران با شما همراه می‌شود.

همچنین برنامه «ساده مثل صبح» روز چهارشنبه 9 بهمن، با نگاهی به زندگی حضرت زهرا(س)، با اجرای حسین خدادبیگی ساعت 6:35 از رادیو ایران شنیده می‌شود.

گفتنی است برنامه «حرفی از نام تو» با الگوبرداری از محبت در زندگی حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) با اجرای بتول نجفی، چهارشنبه 9 بهمن ساعت 8:40 از رادیو ایران تقدیم مخاطبان می‌شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه دیگر رادیو ایران است که با نگاهی به زندگی اخلاقی و سیره تربیتی حضرت فاطمه(س)، با حضور حجت‌الاسلام محسن آتشکار چهارشنبه ساعت 9 از رادیو ایران شنیده می‌شود.

«نور و آیینه» از برنامه‌های دیگر رادیو ایران در سوگ بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) است که با اجرای راضیه طالب زاده، چهارشنبه ساعت 12:40 روی آنتن می‌رود.

همچنین برنامه «مهربانتر از مهتاب» روایت شنیدنی از زندگی حضرت زهرا(س) است که با اجرای مهدی طهماسبی ساعت 20 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما