امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

سودای سیمرغ رادیو/ 8 شبکه رادیویی جشنواره فیلم فجر را پوشش می‌دهد

مشاهده ۳۳۲
۱۳۹۸/۱۱/۰۸- ۱۱:۴۲

معاونت صدا با 13 عنوان برنامه در 8 شبکه رادیویی، سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پوشش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا حبیبی، سرپرست رادیو فرهنگ و نماینده معاونت صدا در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران با 132 عنوان برنامه، به طور ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را پوشش می‌دهد.

«برداشت 38 » رادیو فرهنگ، «سودای سیمرغ» و «حوض نقره ای» رادیو گفت‌وگو، «سینما هویت» و «عصر من» رادیو جوان، «حوض نقره» و «کافه هنر» رادیو ایران، «اقتصاد حوالی فرهنگ» رادیو اقتصاد، «صحنه» و «پشت صحنه» رادیو تهران، «نشانه شناسی قرآن و سینما» رادیو قرآن و «گیومه» و «نمای نقره‌ای» رادیو نمایش، عناوین این برنامه‌ها در 8 شبکه رادیویی هستند. همچنین شبکه ایرانصدا ضمن پخش زنده برنامه‌ها به صورت تصویری، برنامه‌های رادیویی را پوشش رسانه‌ای می‌دهد.

حبیبی گفت: در مجموع 103 تعداد برنامه از 8 شبکه رادیویی در قالب 6450 دقیقه برنامه، ویژه جشنواره فیلم فجر از طریق امواج رادیویی شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

وی افزود: «حوض نقره» رادیو ایران و «نمای نقره‌ای» رادیو نمایش نیز اختتامیه سی و هشتیمن جشنواره فیلم فجر را منعکس می‌کنند و سایر شبکه‌های رادیویی نیز در قالب گزارش، بخش‌هایی از این برنامه را با توجه به ماموریت‌ها و رسالت‌های هر شبکه پخش می‌کنند.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.

امتیاز شما