امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

صدای انقلاب را از رادیو یزد بشنوید

مشاهده ۴۱۷
۱۳۹۸/۱۱/۱۲- ۱۲:۰۵

برنامه «صدای انقلاب» ویژه برنامه چهل‎ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که در ایام دهه فجر 12 بهمن تا 22 بهمن از شنبه تا پنجشنبه از رادیو یزد پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «صدای انقلاب» که همراه مردم تاریخ‎ساز به مرور وقایع و خاطرات روزهای پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد، از شنبه تا پنجشنبه 12 تا 22 بهمن، ساعت 10:10 تا 11، به مدت 50 دقیقه به گوش می‌رسد.
کارشناس سیاسی درباره وقایع آن روزهای انقلاب به صورت ضبطی و کوتاه از حال و هوای یزد و انقلاب و... صحبت می‎کند، همچنین روزشمار انقلاب اسلامی، معرفی کتاب‎های انقلاب اسلامی، شهر قانون درباره انتخابات پیش‎رو، شهروند گزارشگر که مردم می‎توانند درخصوص مراسم محلات خود صحبت کنند، یاد ایام و بیان خاطرات انقلاب از زبان مردم، ارتباط تلفنی با مدیران کل استان درخصوص دستاوردها و برنامه‌ها و پخش سرودها و آهنگ‎های انقلابی ویژه دهه فجر از آیتم‎های برنامه «صدای انقلاب» است که ایام دهه فجر از رادیو یزد پخش می‌شود.
برنامه «صدای انقلاب» به تهیه‎کنندگی نسرین وافی و گویندگی محبوبه زارعیان در دهه فجر به‎صورت زنده از رادیو یزد روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما