امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت چهل‎ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب در ایلام

مشاهده ۲۴۵
۱۳۹۸/۱۱/۱۴- ۰۹:۴۶

صداوسیمای مرکز ایلام با تهیه و تولید بیش از 12 هزار دقیقه ویژه برنامه دهه مبارک فجر و برنامه‌های متنوع انتخاباتی در معاونت‌های مختلف رسانه استانی، به استقبال جشن‌های چهل‎ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت‎های مختلف رسانه استانی مرکز ایلام، با برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته ویژه برنامه‌هایی را برای این دو مناسبت مهم در استان در نظر گرفته‎اند.
معاونت سیمای مرکز ایلام در قالب برنامه‌های تولیدی و تامینی همچون ویژه برنامه فجر پیروزی، روز 22بهمن، سفر به شهرستان‌های مختلف، تهیه و تولید پروژه‌های موفق رونق تولید در قالب 6 مستند 50 دقیقه‎ای و دیگر برنامه‌های تولیدی مرکز با مخاطبان همراه می‎شود.
معاونت صدای مرکز نیز با تهیه و پخش ویژه برنامه‌هایی همچون «رادیو انقلاب»، «وهار همدلی»، «شعر انقلاب»، نمایش و مستندهای رادیویی و برنامه‌های زنده و تولیدی دیگر چهل‎ویکمین پیروزی انقلاب را جشن می‎گیرد.
معاونت خبر هم با طراحی 10 گزارش از شهرستان‌های ده‎گانه استان با محور دستاوردهای انقلاب، طراحی 8 گزارش تولیدی از بخش‎های مختلف استان (نفت، گاز و ...)، گفت‎وگوی خبری با حضور استاندار و معاونان، گزارش خبری از افتتاح طرح‎ها در مناطق مختلف استان، طراحی بخش ویژه خبری و پوشش مناسب و خلاقانه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، معاونت مجازی مرکز  هم با حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و  تولید موشن گرافی، عکس نوشت، بنر، پادکست، کلیپ‎های متنوع، پخش زنده مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اینستاگرام و برگزاری مسابقه پویش عکس و عکس نوشت با تمام توان آماده انعکاس ویژه برنامه‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

تدارک گسترده صداوسیمای مرکز ایلام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌
معاونت سیمای مرکز ایلام با ویژه برنامه «سرنوشت»، زیر نویس در برنامه‌های زنده شبانه و خانواده، پخش موشن‎گرافی، رئال‎گرافی و اینفوگرافی در بخش کوتاه سیاسی و دیگر برنامه‌های همیشگی در ایام انتخابات در خدمت بینندگان خواهد بود.
معاونت صدا با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های تولیدی و تامینی همچون «ایران 98»، «حضوری دیگر»، «میزگرد فصل یازدهم» و دیگر برنامه‌های همیشگی با شنوندگان رادیو ایلام همراه می‎شود.
معاونت خبر این مرکز نیز با طراحی ده بسته «انتخاب 98»، ارسال تحلیل هفتگی انتخابات و گزارش‎های خبری و تولیدی با محور انتخابات 98 به استقبال ایطن دوره از انتخابات می‎روند.
معاونت فضای مجازی هم با تهیه پنج موشن‎گرافی، بیش از 50 پوستر، ساخت اینفوگرافی، تهیه برنامه ویدئویی بی‎واسطه، راه‎اندازی کمپین انتخاب خوب و ساخت عکس نوشت، از ابتدای آبان به استقبال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رفتند.

امتیاز شما