امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

فجر 98 در قاب شبکه آفتاب

مشاهده ۴۹۱
۱۳۹۸/۱۱/۱۵- ۰۹:۱۹

شبکه آفتاب در ایام دهه فجر، با تهیه و پخش ویژه برنامه‌های مختلف با هدف ایجاد شور و نشاط ملّی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و فداکاری‌های مردم استان مرکزی در این عرصه را به نمایش می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب در ایّام دهه فجر با تهیه و پخش ویژه برنامه «فجر 98» به تهیه‎کنندگی محمد گندمی‌ و با انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی، آگاهی‎بخشی و نیز افزایش شناخت و پخش بخش‎هایی از قبیل تیتراژ ابتدایی، سرود و موسیقی، کارشناس، مجری، مصاحبه، میان برنامه، وله، گرافیک، یادآوری روزهای انقلاب، گفت‎وگو با هنرمندان شهرستان‎ها، کار آفرینان، ورزشکاران و... از روز جمعه 11 بهمن تا سه‎شنبه 22 بهمن ماه 98 مصادف با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هر شب از ساعت 21 به مدت 55 دقیقه میزبان نگاه گرم بینندگان ارجمند شبکه استانی می‎شود.
این ویژه برنامه، هر شب با حضور پررنگ اقشار مختلف مردمی در بخش‎های مختلف خود از محل یکی از شهرستان‌های استان مرکزی به روی آنتن می‎رود.

صدای شبکه آفتاب نیز با تهیه وپخش ویژه برنامه «با کاروان انقلاب» به تهیه‎کنندگی زهرا غیاث‎آبادی با موضوع «برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‎های مختلف استان مرکزی» و با محور بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه در شهرستان‌های استان و بخش‎هایی همچون گفتار رادیویی، بیان خاطرات انقلاب، با مخاطبان، اجرای سرود، کارنامه خدمات نظام در شهرستان‌ها، اجرای نمایش طنز، مسابقه و... از روز شنبه مورخ 12 بهمن تا 22 بهمن، هر روز از ساعت 18:15 به مدت 75 دقیقه به صورت زنده و مستقیم همراه شنوندگان صدای شبکه آفتاب می‎شود.

معاونت خبر شبکه آفتاب نیز دهه فجر امسال را با تولید و پخش بیش از 15 گزارش موضوعی و مستند خبری- 50 مورد مصاحبه مکتوب، دو برنامه گفت‎وگوی ویژه خبری، ظرفیت سایت و کانال‎های فضای مجازی خبرگزاری مرکزی با موضوعاتی از قبیل: دستاوردهای نظام اسلامی در استان مرکزی در بخش‎های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، پوشش رویدادهای خبری 12 شهرستان استان، دعوت از مسئولان و کارشناسان استان در برنامه گفت‎وگو محور برای تشریح اقدامات و خدمات دستگاه‌های مربوطه و...  پوشش می‎دهد.

معاونت فضای مجازی شبکه آفتاب نیز در این ایّام با  انتشار بیش از 100 عنوان محتوا در قالب‎هایی همچون موشن‎گرافی، عکس و عکس نوشته، پوستر، خبر، اطلاعیه، نماهنگ، پویش مردمی، صفحه ویژه در وب سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی شبکه آفتاب، پخش گزارش‎های زنده از راهپیمایی شهرستان‌ها در روز 22 بهمن ماه و... همراه مخاطبان همیشگی خود در شبکه‌های مجازی و اجتماعی در سراسر کشور است.

 

امتیاز شما